AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Noen som har oppholdt seg på dette hotellet ? Er det et bra eller dårlig hotell? Anonymkode: 12ba9...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Helt ok. Litt gammel vibe, mange hoteller som trender mer, som er mer innbydende. Litt sånn typisk overnatting når man skal bare overnatte sentralt evt i nærheten av spektrum. Anonymkode: 94472...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Hotellet er bra. Flere fasiliteter enn Scandic og de vanlige Choice hoteller. Også litt dyrere. Perfekt beliggenhet om du skal bruke offentlig transport. Ellers har det Oslos minst sjarmerende lokasjon. Et stort hotell. Hvorfor vurderer du dette hotellet? Anonymkode: f951a...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har oppholdt seg på dette hotellet ? Er det et bra eller dårlig hotell? Anonymkode: 12ba9...a2a Jeg sov der i 2016, fordi jeg ikke rakk danskebåten. Vil si det er ett fint hotell sentralt i Oslo. God frokost, ok senger osv. Finnes jo langt billigere moteller og vandrehjem også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hotellet er bra. Flere fasiliteter enn Scandic og de vanlige Choice hoteller. Også litt dyrere. Perfekt beliggenhet om du skal bruke offentlig transport. Ellers har det Oslos minst sjarmerende lokasjon. Et stort hotell. Hvorfor vurderer du dette hotellet? Anonymkode: f951a...67f Fordi det ligger rett med Oslo spektrum, jeg skal på konsert der. Normalt sett ville jeg tatt et annet hotel, men siden jeg bare skal være i Oslo i litt over en dag, så vurderer jeg det, siden det er rett ved Oslo spektrum. Og rett ved Oslo S Anonymkode: 12ba9...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september Det er helt OK, men umoderne. Anonymkode: 6f0c0...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september Du har jo en bra rooftop bar på toppen med fin utsikt. Endel influencerdamer som henger der i helgene. Ble invitert inn på hotellrommet av en av de en gang. Anonymkode: 5f9be...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi det ligger rett med Oslo spektrum, jeg skal på konsert der. Normalt sett ville jeg tatt et annet hotel, men siden jeg bare skal være i Oslo i litt over en dag, så vurderer jeg det, siden det er rett ved Oslo spektrum. Og rett ved Oslo S Anonymkode: 12ba9...a2a Skjønner. Et godt valg da😊 Anonymkode: f951a...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå