Gå til innhold

Er han interessert? Hvordan se om noen er seriøs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har snakket litt med en mann jeg skal møte. 
han sa helt i starten at han ønsket fra useriøst til seriøst. Jeg spurte ikke mer og føler det blir for sent å spørre nå. 
han viser interesse, spør meg både om barn og annet, sier fine ting, men samtidig virker han normal, ikke noe sex prat utenom at han sier han vil kysse meg/ha meg i armkroken. 
samtalen går naturlig og i ett. Men litt rart å høre sånne fine ord da jeg ikke er vant til det. Det kom ikke med en gang men etterhvert. 

han kan si fine ting og avslutte med navnet mitt avogtil. Uvant. Er dette en greie eller hvordan kan jeg tolke dette? 

Og er det normalt at man nesten får sommerfugler? 
kan si at jeg ikke har hatt kjærligheten på mange år, selvom jeg har vært i et forhold med en mann som ikke var grei mot meg. Ønsker meg det stikk motsatte. 
Men ser så mange blir lurt gang på gang,

hvordan merker man om en mann er seriøs? 

Anonymkode: 2dadf...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har snakket litt med en mann jeg skal møte. 
han sa helt i starten at han ønsket fra useriøst til seriøst. Jeg spurte ikke mer og føler det blir for sent å spørre nå. 
han viser interesse, spør meg både om barn og annet, sier fine ting, men samtidig virker han normal, ikke noe sex prat utenom at han sier han vil kysse meg/ha meg i armkroken. 
samtalen går naturlig og i ett. Men litt rart å høre sånne fine ord da jeg ikke er vant til det. Det kom ikke med en gang men etterhvert. 

han kan si fine ting og avslutte med navnet mitt avogtil. Uvant. Er dette en greie eller hvordan kan jeg tolke dette? 

Og er det normalt at man nesten får sommerfugler? 
kan si at jeg ikke har hatt kjærligheten på mange år, selvom jeg har vært i et forhold med en mann som ikke var grei mot meg. Ønsker meg det stikk motsatte. 
Men ser så mange blir lurt gang på gang,

hvordan merker man om en mann er seriøs? 

Anonymkode: 2dadf...335

Hvordan fikk dere kontakt? Hvor gamle er dere? Har begge barn? Større sannsynlighet for at han vil noe mer da eller i det minste vil noe mer enn sex?

Anonymkode: a3247...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan fikk dere kontakt? Hvor gamle er dere? Har begge barn? Større sannsynlighet for at han vil noe mer da eller i det minste vil noe mer enn sex?

Ingen garanti for at man er seriøs selvom man har barn eller har blitt "voksen". 

Anonymkode: cbdf4...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva får deg til å tenke det?

De jeg kjenner med barn som ikke vil ha flere, ser gjerne etter noe litt mer uforpliktende da de har nok med barna halvparten av tiden..

Anonymkode: d4835...d2b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri for sent å spørre og kommunisere.

Viktigste er at du er tro mot hva DU vil og ønsker. Om du ønsker et seriøst, ekslusivt forhold og utforske om dere har kjemi og hva dere kan bli må du si det rett ut. Avklar det så du vet dere er på samme bølgelengde.

Da jeg møtte kjæresten var vi begge klar på hva vi var ute etter. Og vår største styrke er at vi prater om absolutt alt, selv vanskelige følelser og når en kjenner på tvil og usikkerhet. 

Jeg har aldri kjent på fnugg av tvil om hans intensjoner. Så handlet resten om å gi det tid og se om vi klarte å gro inn i hverandre og om det kunne bli noe dypere kjærlighet. Nå nærmer vi oss året og planlegger en fremtid sammen❤️

Anonymkode: 63555...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo være veldig seriøs, men dere ikke en gang truffet hverandre så er det jo ikke sikkert han vil noe seriøst med deg. 

Dere må jo møtes først, bli kjent.

Anonymkode: 5be41...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...