AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Har et engelskspråklig vennepar som venter ei jente til våren, og spør om råd til jentenavn som funker både på norsk og internasjonalt OG som har en norsk vibbe uten å være norrønt. Foreslo Ingrid, men, de ønsker noe litt mer unikt og ikke norrønt, som sagt. Selv har de nevnt Paula og Kaja, men jeg svarte at de ikke har den typisk norske "viben", synes jeg da. Vet ikke helt hva annet jeg kan foreslå. 🤔 Leah, Ella, Linnea, Maja er vel ikke akkurat unike og typisk norske🤷♀️ Forslag?😄 Anonymkode: 9b813...def 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Martha Anonymkode: aa4b2...0de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Maud. Anonymkode: 9cce6...c35 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Takk! Marta og Maud noteres! Anonymkode: 9b813...def 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september (endret) AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har et engelskspråklig vennepar som venter ei jente til våren, og spør om råd til jentenavn som funker både på norsk og internasjonalt OG som har en norsk vibbe uten å være norrønt. Foreslo Ingrid, men, de ønsker noe litt mer unikt og ikke norrønt, som sagt. Selv har de nevnt Paula og Kaja, men jeg svarte at de ikke har den typisk norske "viben", synes jeg da. Vet ikke helt hva annet jeg kan foreslå. 🤔 Leah, Ella, Linnea, Maja er vel ikke akkurat unike og typisk norske🤷♀️ Forslag?😄 Anonymkode: 9b813...def Syns nå Kaja høres norsk ut jeg men. Paula blir dumt da det uttales forskjellig på norsk og engelsk. Endret 20. september av Maleficenta 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Nora Anna Edith Marianne Kristin Lisa Elisabeth Jenny Margareth/Margaret 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har et engelskspråklig vennepar som venter ei jente til våren, og spør om råd til jentenavn som funker både på norsk og internasjonalt OG som har en norsk vibbe uten å være norrønt. Foreslo Ingrid, men, de ønsker noe litt mer unikt og ikke norrønt, som sagt. Selv har de nevnt Paula og Kaja, men jeg svarte at de ikke har den typisk norske "viben", synes jeg da. Vet ikke helt hva annet jeg kan foreslå. 🤔 Leah, Ella, Linnea, Maja er vel ikke akkurat unike og typisk norske🤷♀️ Forslag?😄 Anonymkode: 9b813...def Jane, Jensine, Ulrikke, Rikke (mulig de to siste er fra norrønt, jeg er ikke sikker) Anonymkode: 5412e...8cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Snefrid Anonymkode: b5c5a...ec8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september Er i litt samme situasjon. Usikker på opprinnelsen til navnet, men vi liker godt navnet Hedda. Anonymkode: b87a6...306 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Sophie/Sophia, Lilly, Francine, Louise/Louisa, Hannah, Angelica, Isabella, Selma, Olivia, Catherine, Josefine, Othelia.. Anonymkode: 7d585...ddc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sophie/Sophia, Lilly, Francine, Louise/Louisa, Hannah, Angelica, Isabella, Selma, Olivia, Catherine, Josefine, Othelia.. Anonymkode: 7d585...ddc Ja, her var det norske vibber i bøtter og spann! Anonymkode: 216d2...eb1 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Marie! ❤️ Anonymkode: d62da...65c 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, her var det norske vibber i bøtter og spann! Anonymkode: 216d2...eb1 Øh, ja? Anonymkode: 7d585...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er i litt samme situasjon. Usikker på opprinnelsen til navnet, men vi liker godt navnet Hedda. Anonymkode: b87a6...306 Hedda er en forkortelse av Hedvig. Har en norsk klang, helt enig. Anonymkode: 9b813...def 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september Hva med Kari? Det er et tradisjonelt norsk navn uten norrønt opphav. Muligens det blir vanskelig å uttale for engelskspråklige, og blir til "carry" ? Eller hva med Sonja etter vår dronning? Det er riktignok ikke noe typisk norsk navn. Jeg foreslå også Anna, Marit, Kristin, Siri, Elsa, Oda, Agnes, Alma og Lina. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #16 Del Skrevet 20. september Kniv & gaffel skrev (2 minutter siden): Hva med Kari? Det er et tradisjonelt norsk navn uten norrønt opphav. Muligens det blir vanskelig å uttale for engelskspråklige, og blir til "carry" ? Eller hva med Sonja etter vår dronning? Det er riktignok ikke noe typisk norsk navn. Jeg foreslå også Anna, Marit, Kristin, Siri, Elsa, Oda, Agnes, Alma og Lina. Sonja er vakkert, dog veldig russisk... Anna er alltid safe! Anonymkode: 9b813...def 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Marie! ❤️ Anonymkode: d62da...65c Blir uttalt ulikt på norsk og engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jane, Jensine, Ulrikke, Rikke (mulig de to siste er fra norrønt, jeg er ikke sikker) Anonymkode: 5412e...8cb Ulrick og Rick? Det går jo ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er i litt samme situasjon. Usikker på opprinnelsen til navnet, men vi liker godt navnet Hedda. Anonymkode: b87a6...306 Det kommer til å bli head på engelsk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september Solveig, Snefrid, Luna, Sol, Trine, Line, Camilla, Kjersti, Maiken, Miram, Silje, Matilde, Astrid, Sanna, Sinje, Otilie, Oline, Hilde, Hanne, Nina, Tone, Tonje, Linn Kristin. Anonymkode: 9a0b5...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå