Gjest xio Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Huff, det klør og lukter. Tror det er det jeg har. Noen som har hatt det? Hvordan gikk det?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 jeg vet virkelig ikke. men det lukter rart av min vagina... men det klør aldri? når vagina er nydusjet lukter det leverpostei..... (flauflau) og når vagina ikke er helt ren... så lukter det litt hmmm jeg vet ikke.... gammel vagina? litt gummiaktig.... :x
Gjest Binna Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Bakteriell vaginose lukter helt forferdelig, nesten litt råttent? eller gammal morro?.Tror man kan ha gjennomsitig gulgrønn utflod. Sopp klør og kan lukte fisk, gjerne med hvitaktig tykk utflod. Man kan gjerne ha begge deler samtidig..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Huff, det klør og lukter. Tror det er det jeg har. Noen som har hatt det? Hvordan gikk det? ← BV må du til legen for å få medisiner mot. Sopp kan du fikse med Canesten fra apoteket.
Replica Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 BV gjenkjennes gjerne ved at det lukter råtten fisk.... Sopp klør......... Hvis det ikke lukter fisk, kan du prøve en soppkur. Lukter det fisk: Ta en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå