TinaChristina Skrevet 17. mars #41 Del Skrevet 17. mars Fordi de ikke tør å si hva de mener ellers i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #42 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Her kan jeg snakke uten filter og fortelle dere fitte-kjerringer at det kun er et sted dere hører hjemme, og det er med hodet inne i vaskemaskinen og ræva i været i doggy. Jeg låser opp badet og slipper kona ut når middagen skal lages før hun igjen skal lenkes til oppvaskmaskinen. Damer har fått for mange rettigheter. Likelønn, forventning om tilfredstillelse i senga og forbud mot en lusing hvis middagen ikke er på bordet. Eier faen ikke skam disse kuene. Anonymkode: 0f2dc...4ec Å knulle kuer er dyremishandling. Anonymkode: b953d...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 17. mars #43 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 15.38): Fordi her kan damene være anonyme og slenge dritt hele dagen uten konsekvenser. Damer elsker å baksnakke, skrike usakligheter og tenker kun utifra følelser. Fullstendig blottet for logikk. Hvis du går på "manneguiden" (diskusjon.no) så vil du forstå hva jeg mener 😂 Hvorfor er jeg her spør du? Elsker å se dere rive ned hverandre aka catfights😂 Guilty pleasure kan en si. Anonymkode: f8a16...75e Jævlig mange mannfolk her inne også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #44 Del Skrevet 18. mars Jeg tror mange av de som er skikkelig ufine her rett og slett ikke har det bra med seg selv. Litt klisjé å si, men når man ser hvordan folk svarer i feks mammaforumene, hvor sårbare utslitte nybakte mødre søker råd og de blir hudflettet av anonyme brukere for å spørre helt legitime spørsmål skjønner man at dette ikke er mennesker som er fornøyd med eget liv. Jeg jobber med ei som er krass i tonen og ofte kritiserer folk og hun er egentlig veldig usikker på seg selv. Hun kan fort gråte på jobb hvis hun har fått tilbake med samme mynt fordi noen er lei av frekkhetene hennes. Det virker ikke som om hun har det så bra på hjemmebane og hun har få venner og de er det alltid noe drama med. Får samme vibb av mange av de som svarer her. "Hvordan trodde du det skulle bli å få barn?? Jeg hadde fem barn med kolikk, mannen var i nordsjøen og jeg fikk ingen hjelp fra noen. Jeg klarte meg på tre timer søvn i syv år da må du klare å håndtere én baby. Kanskje du ikke burde fått barn". Det oser verken empati eller sosial intelligens av sånne innlegg, bitterhet derimot er det mye av. Man skjønner fort at dette ikke er folk med mange venner og/eller en støttende familie. Anonymkode: 06837...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #45 Del Skrevet 18. mars Det er større andel komplett idioter og oversensitive folk sammenlignet med antall frekkinger i min mening. Altfor mange legger ut innlegg i tro om å få 100 % støtte, med en gang støtten ikke kommer så endres forutsetningene. Anonymkode: 849a4...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #46 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo ugreit da. Du innrømmer jo at det du sier er over streken, når du ikke vil si det face to face. Anonymkode: 22c8b...d90 Ikke nødvendigvis. Man ønsker ikke alltid å såre andre eller lage "noe". Det er bare sunn fornuft og folkeskikk å ikke si alt rett ut. Anonymkode: df176...bde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #47 Del Skrevet 18. mars De som tror at det er staten (NAVs) plikt å ordne opp for dem når de har tatt noen veldig dårlige valg, trenger en realitetsorientering. Det kan hende de opplever det som frekt, men håpet er jo at de (eller kanskje helst de andre som leser det) skal forstå at voksne folk har et selvstendig ansvar for eget liv. Det er ofte folk som går i offerrollen og bare peker på årsaker utenfor dem selv. Det er patetisk, uansvarlig og en fornærmelse overfor andre som på tross av dårlige kort på hånda, klarer seg rimelig greit. Anonymkode: c3829...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå