Gå til innhold

Dere som har aktive og varme barn - ang. bekledning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere prøvd Kattnakken sin vinterregndress eller regntøy med fleecefor?

Lurer på om dere kan bruke det på barna eller om det blir for klamt og svett?

Usikker på hva jeg skal kjøpe til min.

Anonymkode: 896ef...048

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varme, klamme barn bør ha tynn ull innerst uansett påkledning utenpå. 
Hvor du bor i landet og hvilket klima du har avgjør hvilke yttertøy du bør velge.

Anonymkode: b55f8...587

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har noen av dere prøvd Kattnakken sin vinterregndress eller regntøy med fleecefor?

Lurer på om dere kan bruke det på barna eller om det blir for klamt og svett?

Usikker på hva jeg skal kjøpe til min.

Bruker kattnakken regntøy, har alltid på ullundertøy i barnehagen da : ) tynn ull når det er litt sommer/varm høst, vanlig ullundertøy på vinter. 

Anonymkode: b7ef3...296

Skrevet

Har regntøy med fleecefor til mine. Det funker bra. Blir litt klamme når været skifter fra time til time, men er supert til det stabile kalde været som kommer. 

Anonymkode: 8f2a5...e8d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bruker kattnakken regntøy, har alltid på ullundertøy i barnehagen da : ) tynn ull når det er litt sommer/varm høst, vanlig ullundertøy på vinter. 

Anonymkode: b7ef3...296

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Varme, klamme barn bør ha tynn ull innerst uansett påkledning utenpå. 
Hvor du bor i landet og hvilket klima du har avgjør hvilke yttertøy du bør velge.

Anonymkode: b55f8...587

Mange sier barna deres koker i ull. Så bruker bambus eller superundertøy/ teknisk undertøy.

• Liker 1
Skrevet

Bor på Østlandet, så her kjører vi regntøy med fleece fra Helly Hansen fra ca midten av oktober til midten av desember. Noen dager må selvfølgelig vinterdressen fra Reima på, men det er mest vått og kaldt her.

Min hater å ha på seg genser, så kjører ull/bambus T-skjorte og har alltid en tynn ullgenser liggende på plassen. 

Har en veldig varm unge, han går stort sett i shorts og T-skjorte her hjemme mens vi andre fryser og går i ull og tøfler.

Anonymkode: 2f69a...fb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...