AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #21 Del Skrevet 21. september 2024 Merker veldig stor forskjell hvis jeg går fra 65 kg til rundt og over 70. Det er inni der en plass at dobbelthaka, magen og litt lubbenhet begynner å vises på meg. Og ja, jeg blir også irritert og i dårligere humør, så da er det bare å snu igjen 😂 Vingler veldig mye der altså.. Anonymkode: f3848...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 21. september 2024 #22 Del Skrevet 21. september 2024 Jeg er mann 80++ år. Har gått ned 25 kilo fra rundt 110 i løpet av et par-tre år. Størst forskjell på utseendet meket jeg fra 100 til 90 kio. Mager i ansiktet og tynnere rundt livet. Ser nok litt eldre ut nå, men det gir jeg blaffen i. Hovedsaken er at jeg føler meg mye bedre og lettere i til bens. Husk styrketrening når du slanker deg. Det er jo som regel ikke musklene vi ønsker å miste . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #23 Del Skrevet 21. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg bruker å gå opp 2 kilo av å ha mensen. Er det normalt å være på akkurat samme sted når det også blir vekt av å ha mat i magen, mensen osv? 2 kilo høres lite ut for å gå utover klær, det sier jeg siden jeg har vært på et stort spekter av vekt og mange av klærne mine har jeg kommet inn i over det spekteret. Ikke at det ser perfekt ut, men det er ikke ny størrelse for hver 2 kilo, er det? Anonymkode: d9fd7...603 Det er forskjell på å ha gått opp 2 kg i vekt (som kan legge seg som fett på steder som vises) kontra å ha gått opp 2 kg væske. Sistnevnte er ikke reell 2 kg vektoppgang. Hvorvidt vedkommendes 2 kg bekker over i ny størrelse kommer an på hvor man var fra før. Si at man bytter størrelse ved 60 kg da, det er vippepunktet mellom to størrelser, så må jo personen bytte ved å gå opp 2 kg hvis hun veide 59 fra før. Så er det heller ikke slik at alle går opp i vekt av mensen. Jeg veier nøyaktig det samme, på 100 grammet, både med og uten mensen. Hvis jeg går opp 1 kg så sier alle at det er væske, mat i magen etc, men nei, da er det reell vektoppgang for meg. Anonymkode: 406e1...003 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #24 Del Skrevet 22. september 2024 3 kg Anonymkode: e3443...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. september 2024 #25 Del Skrevet 22. september 2024 Jeg merker forskjell på bare to kilo. Jeg pleier å vippe mellom 57 og 55 kg, og jeg kan faktisk spå på forhånd hvilken av de to vekta vil vise om morgenen, som regel. Kjenner det på magen og midjen, det er der de to kiloene legger seg. Nå for tiden ligger jeg på 57 for jeg har spist mer enn jeg pleier i det siste. Men de to kiloene gjør ikke at klærne ikke passer da. Så stor er ikke forskjellen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #26 Del Skrevet 22. september 2024 Million skrev (24 minutter siden): Jeg merker forskjell på bare to kilo. Jeg pleier å vippe mellom 57 og 55 kg, og jeg kan faktisk spå på forhånd hvilken av de to vekta vil vise om morgenen, som regel. Kjenner det på magen og midjen, det er der de to kiloene legger seg. Nå for tiden ligger jeg på 57 for jeg har spist mer enn jeg pleier i det siste. Men de to kiloene gjør ikke at klærne ikke passer da. Så stor er ikke forskjellen. Tror at vi som ikke veier så mye i utgangspunktet merker det raskere enn de som er litt tyngre. Anonymkode: e3443...02f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idunn Skrevet 25. september 2024 #27 Del Skrevet 25. september 2024 Jeg har hørt en gang at det tar 5 kg før du merker det selv, 10 kg før venner og familie merker det og 15 kg før bekjente legger merke til vektoppgang eller nedgang. Føler at det stemmer godt i mitt liv. Da tenker jeg ikke 2 kg væske som kommer av og på iløpet av mnd ifm mensen feks. Man merker jo også det, men de forsvinner jo like fort som de kom. Og ingen andre legger merke til de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #28 Del Skrevet 25. september 2024 Hos meg er det litt sånn at det er en grense. Er ganske tynn, så det handler mest om at jeg blir -for. tynn (evt. "for tynn"). La oss si at denne grensen min er 50 kg. Da er det sånn at så lenge jeg vaker mellom 50 og 55, merker jeg det bare endringene litt, og har aldri fått kommentarer på det. Men med en gang jeg går under 50, ser både jeg og andre det. Anonymkode: fe571...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #29 Del Skrevet 28. september 2024 Merker godt 1.5 kg både på utseende og klær Anonymkode: 9dee0...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 29. september 2024 #30 Del Skrevet 29. september 2024 Jeg har gått opp og ned mellom ca 55-85 kg flere ganger de siste 20 årene, og på meg legger fettet seg slik: Fra 55 til 60 kg: legger, lår og hofter Fra 60 til 70 kg: pupper, lår, litt mage Fra 70 til 80 kg: rumpe og mage Fra 80 til 85 kg: dobbelthake og overarmer Så går jeg ned fra 85 til 80 mister jeg dobbelthaka, går jeg ned fra 70 til 60 kg mister jeg 3 cupstørrelser og fra 65 til 55 går jeg ned en skostørrelse og kan bruke trange støvletter/støvler igjen. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg foretrekker å ha slanke bein eller å ha "store" pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå