AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Hei! kanskje litt snodig spørsmål men hvor mang kg/ opp evt ned merker dere at ansikt og kropp forandrer seg? jeg har gått opp 10 kg.. er ganske normalvektig men merker at jeg har tendens til dobbelhake, rumpa er blitt bedrere og «lille» magen har kommet frem. blir dere også lettere irritabel når dere har gått opp i vekt og ikke tilfreds med kroppen? Jeg har kortere lunte fordi klær strammer, føler meg ikke vel osv osv 😂 Anonymkode: 09376...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Ingen? 😳😂 Anonymkode: 09376...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Jeg har gått opp 3-4 kilo og merker stor forskjell. Anonymkode: 7722f...abd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei! kanskje litt snodig spørsmål men hvor mang kg/ opp evt ned merker dere at ansikt og kropp forandrer seg? jeg har gått opp 10 kg.. er ganske normalvektig men merker at jeg har tendens til dobbelhake, rumpa er blitt bedrere og «lille» magen har kommet frem. blir dere også lettere irritabel når dere har gått opp i vekt og ikke tilfreds med kroppen? Jeg har kortere lunte fordi klær strammer, føler meg ikke vel osv osv 😂 Anonymkode: 09376...11d når det er 10% endring opp eller ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hei! kanskje litt snodig spørsmål men hvor mang kg/ opp evt ned merker dere at ansikt og kropp forandrer seg? jeg har gått opp 10 kg.. er ganske normalvektig men merker at jeg har tendens til dobbelhake, rumpa er blitt bedrere og «lille» magen har kommet frem. blir dere også lettere irritabel når dere har gått opp i vekt og ikke tilfreds med kroppen? Jeg har kortere lunte fordi klær strammer, føler meg ikke vel osv osv 😂 Anonymkode: 09376...11d Du må kjøpe klær som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Det er ikke snodig i det hele tatt! Mange merker forandringer med bare 3-5 kg opp eller ned, spesielt i ansiktet og på kroppen. Jeg har selv merket at når jeg har lagt på meg, blir dobbelhaken mer synlig, og puppene mine blir ofte mer fyldige – men det kan jo være både bra og mindre bra, haha! Når det kommer til humøret, så er det lett å bli irritert når klærne strammer og man ikke føler seg vel. Jeg kjenner meg igjen, spesielt med store bryster som kan være litt utfordrende i trange klær! Fokuser på hva som får deg til å føle deg bra, det er det viktigste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Jeg gikk ned en del for 3års tid siden. Var oppe i 104 på det meste, er 172 høy. Nå er jeg 66kg. Jeg merka lite mellom 104 g 90. Så viste det godt fra 90-82ish. Fra 82-74 var det liten forskjell. Men fra 74-64 ble jeg seende helt annerledes ut fordi da forsvant mye fett på steder som var godt synlige, som ansikt, lår og legger. På beina satt fettet fast, så tok tid før jeg merka noe der. Anonymkode: f70be...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Rebecca30 skrev (8 minutter siden): Det er ikke snodig i det hele tatt! Mange merker forandringer med bare 3-5 kg opp eller ned, spesielt i ansiktet og på kroppen. Jeg har selv merket at når jeg har lagt på meg, blir dobbelhaken mer synlig, og puppene mine blir ofte mer fyldige – men det kan jo være både bra og mindre bra, haha! Når det kommer til humøret, så er det lett å bli irritert når klærne strammer og man ikke føler seg vel. Jeg kjenner meg igjen, spesielt med store bryster som kan være litt utfordrende i trange klær! Fokuser på hva som får deg til å føle deg bra, det er det viktigste! Takk for er veldig godt og utfyllende svar 😀 jeg merker også at puppene har blitt større og strammer å er overalt, nå har jeg 400 gram silikon i hver pupp å de forsvinner selvsagt ikke ved vektnedgang da men 😂 må ha litt motivasjon for å få av et par kilo 😂 Anonymkode: 09376...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september Ny Bruker skrev (15 minutter siden): Du må kjøpe klær som passer. Kan ikke bytte ut hele garderoben fordi jeg har badet i saus, smash og vin en periode. Skal ikke fortsette å veie det jeg gjør nå fremover. Anonymkode: 09376...11d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyoscyamus Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Merker forskjell ved så lite svingning som 2-3 kg. Jeg har lav vekt i forhold til høyden, men det er rett og slett slik kroppen min trives. Synes det er ukomfortabelt med "polstring" på mage og hofter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september Er en slank mann, og merker og ser forskjell ved 3-4 kg. Både pluss og minus. Føler jeg ligger spot-on på idealvekten min, så prøver å holde meg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Merker fort stor forskjell. Ser tykk ut med BMI opp mot 25. Ser faktisk tykk ut med 24.8, selv om det er ansett som normalvektig. Så fort jeg kommer meg ned på BMI på 24.4 begynner menn å snu seg igjen 😅 Anonymkode: cc45f...99d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september For meg handler det om hvor på vektskalaen jeg er. Mye større forskjell mellom 73 og 75 enn det er mellom 75 og 82. Anonymkode: 406e1...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september Usikker. Jeg startet med alvorlig fedme, og da tar det jo lang tid før andre ser at man har gått ned (jeg selv ser det jo knapt i det hele tatt siden jeg ser meg selv hver dag, jeg merker det bare på klærne). Folk kommenterte det vel ikke før jeg hadde gått ned ca 15 kilo (men jeg sa jo ingenting selv, og de fleste holder seg jo fra å kommentere andres kropp, så når de faktisk så noe vet jeg ikke). Nå har jeg gått ned 32, og ingen sier noe (heldigvis, jeg hater fokus på sånt). Men tror flere har rett i, som de sier her, at det er snakk om hvilke kilo det er snakk om. At 5 kilo kan være usynlig i en fase, men synes godt i en annen... Anonymkode: dba09...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september Stor forskjell på 3 kg opp. Både i ansiktet og at buksene blir for stramme. Er slank og kg setter seg først over magen, overarmer, pupper og kjeveparti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Jeg merker godt 2 kg opp, siden alt legger seg på magen. Buksene strammer og jeg kommer ikke inn i bunaden. 2 kg opp = 2 cm mer rundt magen. Heldigvis så forsvinner det også først rundt magen når jeg går ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! kanskje litt snodig spørsmål men hvor mang kg/ opp evt ned merker dere at ansikt og kropp forandrer seg? jeg har gått opp 10 kg.. er ganske normalvektig men merker at jeg har tendens til dobbelhake, rumpa er blitt bedrere og «lille» magen har kommet frem. blir dere også lettere irritabel når dere har gått opp i vekt og ikke tilfreds med kroppen? Jeg har kortere lunte fordi klær strammer, føler meg ikke vel osv osv 😂 Anonymkode: 09376...11d Jeg merker det om jeg går opp 3-4 kg. Jeg takler det ikke særlig bra, derfor holder jeg vekten så buksene passer☺ Bruker S/36 i alt. Brukte 40 før,var normalvektig altså hverken tykk eller tynn,men er tynnere nå. Anonymkode: 31e50...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #18 Del Skrevet 21. september Jeg bruker å være vekt blind intill jeg merket forskjell på klær, eller det har gått en stund. Å kjenner det er noe anderledes, som jeg begynner å henge meg veldig opp i og misslike. Men ser ikke realiteten av hvor tynn, rund jeg er før jeg i ettertid ser en film eller bilde(rydder evig i klesskapet og filmer hvordan klær ser ut) og har fått det på avstand og ikke ser ut sånn lengre. Var undervektig og visste jeg var slankere, men ikke hvor slank, for tenkte kroppen min var den samme som jeg bestandig var vant til. Bruker til vanlig 70/75 D i bh foreksempel å fikk meg sjokk av å ikke fylle ut en B engang og klagde på at alt i medium var blitt så stort, sannheten var jo at jeg var en ekstra small på den tiden, men i mitt hodet var jeg enda normalvektig. Nå har jeg etter å ha gått opp til øvre del av normalvekt etter det der, gått ned 6 kilo og beveger meg mot der jeg var før vekten begynte å gå i alle retninger, men syns det er vanskelig å ha et objektivt syn på kroppen fortsatt. Er enda ikke der at jeg ser eksakt hvor mye rundere enn min normal jeg har vært, men har merket det på klær og dem rundt meg merker det. Har egentlig likt å være litt fyllt etter å følt meg hul, vet ikke hvor jeg skal trives, kropp er slitsomt. Må sikkert bare fokusere på helse å akseptere det som det er. Anonymkode: d9fd7...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Del Skrevet 21. september Hulderen skrev (11 minutter siden): Jeg merker godt 2 kg opp, siden alt legger seg på magen. Buksene strammer og jeg kommer ikke inn i bunaden. 2 kg opp = 2 cm mer rundt magen. Heldigvis så forsvinner det også først rundt magen når jeg går ned i vekt. Jeg bruker å gå opp 2 kilo av å ha mensen. Er det normalt å være på akkurat samme sted når det også blir vekt av å ha mat i magen, mensen osv? 2 kilo høres lite ut for å gå utover klær, det sier jeg siden jeg har vært på et stort spekter av vekt og mange av klærne mine har jeg kommet inn i over det spekteret. Ikke at det ser perfekt ut, men det er ikke ny størrelse for hver 2 kilo, er det? Anonymkode: d9fd7...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. september #20 Del Skrevet 21. september (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg bruker å gå opp 2 kilo av å ha mensen. Er det normalt å være på akkurat samme sted når det også blir vekt av å ha mat i magen, mensen osv? 2 kilo høres lite ut for å gå utover klær, det sier jeg siden jeg har vært på et stort spekter av vekt og mange av klærne mine har jeg kommet inn i over det spekteret. Ikke at det ser perfekt ut, men det er ikke ny størrelse for hver 2 kilo, er det? Anonymkode: d9fd7...603 Når du øker vekten pga mensen og mat i magen, så fordeles det jo utover. Når jeg går opp 2 kg, så samles det som fettrand i en bilring som kommer akkurat der bukselinningen er. Mange som legger på seg får det fordelt utover lår, rumpe og pupper. Klart det må mere til da for at det skal synes. Når du går opp så mye som 2 kg pga mensen, så antar jeg at du får mye væske i kroppen? Selv så øker jeg 3-400 g pga mensen. Endret 21. september av Hulderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå