Gå til innhold

Innafor og bruke tørketrommel på natten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv

Anonymkode: f57ad...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brannfaren😫 har to ganger hatt nesten brann i tørketrommelen, en gang i vaskemaskinen...

Hvorfor kan du ikke henge opp klærne?

Anonymkode: 9134c...ab9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt den på. Sjansen for brann er minimal. Men kanskje ikke pga lyden. Kan du ikke bare tørke frem til 11 da, og så henge de opp?

Endret av Meowmere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv

Anonymkode: f57ad...448

Ja, det er ikke innafor å kjøre vasken så sent, men det går vel greit når det er et enkelttilfelle 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Brannfaren😫 har to ganger hatt nesten brann i tørketrommelen, en gang i vaskemaskinen...

Hvorfor kan du ikke henge opp klærne?

Anonymkode: 9134c...ab9

Hvordan er "nesten brann"?

Anonymkode: a9b05...210

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megisen skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ikke brydd meg om bråket. Brannfaren derimot…

Det er stilleregler i borettslag mellom 23-07!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er brannfarlig ! 

Anonymkode: d7e54...612

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr aldri bruke tørketrommel uten at jeg har oppsyn  med den. Vet om flere som har vert kilde til brann. 

Anonymkode: 5478f...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan er "nesten brann"?

Anonymkode: a9b05...210

At det ryker heftig uten flammer vil jeg tro…

Anonymkode: 2ec6c...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv

Anonymkode: f57ad...448

Du ødelegger ikke klærne ved å ikke tørke de nå. Kjør de heller en ny runde i morgen og sett på tørketrommelen når våken og hjemme.

Ville ikke tatt risikoen på å kjøre den om natten. Så sant du ikke har tenkt å sitte våken til den er ferdig.

Bråket kommer an på om det er lytt eller ikke. Husk at du skal være stille etter klokken 23.

Anonymkode: e0b54...c06

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du i alle fall være våken mens den går.

Anonymkode: 6920d...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La heller klærne ligge i maskinen med døra lukka og så starter du den i morgen igjen. Jeg har selv opplevd brann pga trommel og det var flaks folk var hjemme så kun deler av badet ble ødelagt og begge boenhetene ble evakuert.

Anonymkode: f2e72...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke innafor uansett. Vi hadde klikket om naboer satte den på.

Vri klærne godt og heng de opp på stativ i dusjen. Og hiv de i tørketrommel i morgen.

Klær blir ikke ødelagt av å henge og tørke, det er bare litt uvant dersom du er vant med å alltid bruke tørketrommel.  

Hvorfor hev du ikke klærne i tørketrommel tidligere, den er jo ikke avhengig av om du har vann eller ikke.

Anonymkode: 5a4f5...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjørt tørketrommel mange ganger på natten. Bor i hus så forstyrrer ingen

 

Anonymkode: f879a...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv

Anonymkode: f57ad...448

Du ødelegger ikke noe klær om du venter til i morgen med å sette på den forbanna tørketrommelen. Du må ikke sette den på om natten når du sover. Det er brannfare, og så forstyrrer du naboene om du bor i borettslag. Kutt det ut ! Bruk fornuften din da, det gir deg svaret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørketrommel er vel en av de tingene man har i hus med størst brannfare så hadde aldri tatt sjansen på natten hvor alle sover.

Anonymkode: cff37...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg startet klesvasken når vannet forsvant og det er ikke tørket så må starte tørketrommelen i natt om jeg ikke skal ødelegge klærene 😱 er blandet hvitt og farget. Venter på vannet skal komme tilbake så jeg kan gjøre ferdig vasken og få slengt det på men uansett må jeg ta tørketrommelen på så den enda tørker etter 11. er utrolig flaut i forhold til alle oss naboene er veldig stille og har aldri hørt noe bråk eller bråket selv.. Tror dere jeg kommer til og få klage? Hadde det irritert dere om naboen hadde på tørketrommelen så sent? Er ganske lite lytt i mellom så tror ikke de hører mye men jeg er usikker 😱 de har heller ikke vann så vill jo tro de skjønner det men er så sykt skummelt vist de kanskje er lys sensitive eller vist det lager høy lyd så plager jo det alle og kanskje spesielt de som er så rolige selv

Anonymkode: f57ad...448

Naboene er ditt minste problem, Brann er ditt største problem. 
Og klærne blir ikke ødelagt om du henger dem på hengere på dusjstangenneller dusdøråpneren, rister klærne opp og legger dem over ulike ting som vaskemaskin ol. På badet til i morgen. Men inni maskinen der lar du ikke vått tøy ligge. 
 

Oftere brann starter i tørketrommel enn i vaskemaskin, og begge type maskiner er fraråder å bruke når folk sover.

Anonymkode: 0f38a...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...