Gå til innhold

Han husket ikke at vi ikke brukte kondom sist. Ligger han med alt for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg?

Anonymkode: 323bb...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg?

Anonymkode: 323bb...3d7

Hvis det er et forhold kun basert på sex, kan du ikke forvente at han er bare sammen med deg. Veldig sløvt av dere å droppe kondom når det er så mye kjønnssykdommer i omløp om dagen. Sjansen for at du er smittet er stor, for jenter har ofte ikke symptomer, så 1. test deg asap! 2. Bruk kondom fram til dere er eksklusive og du kan gå over på annen prevensjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg?

Anonymkode: 323bb...3d7

hvorfor lar du fremmede sprute sæd inn i fitten din?

Anonymkode: 2346a...de1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte han for andre gang og forholdet vårt er kun basert på sex. Første treff for to uker siden var uten kondom, men i dag oppdaget jeg at han hadde lagt frem noen kondomer men han brukte de ikke. Så jeg spurte han og han sa han glemte det og han husket samtidig ikke om vi brukte kondom sist. Tenkte umiddelbart at denne mannen ligger med for mange, for sånt husker man. Eller er det bare meg?

Anonymkode: 323bb...3d7

Bruker du ikke kondom med tilfeldige menn? Æsj

Anonymkode: ee20b...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like spesielt å ligge med folk man ikke har et fast forhold med og er trygg på uten kondom.... Du aner jo ikke hvor mange han har ligget med /ligger med og hvilke sykdommer han evt. har...

Anonymkode: 1eac1...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...