Gå til innhold

Hvilken interiør stil kjører du i ditt hjem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags farger på gulv ,vegg, sofa, seng, spisebord, og hvor er møblene / pynten fra?

Vi har brunt gulv, grå vegger, brune møbler (tre og tekstil) og det meste er fra bruktbutikk og loppemarked så vet ikke hvilke butikker som solgte det opprinnelig. Bortsett fra den bruke Kallak hylla som er Ikea. Og så har vi en sort og hvit omaggio da. Hva kalles denne stilen? Hummer og kanari?

Anonymkode: 7bbc7...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hummer og kanari ja. 

Anonymkode: 0c8c4...483

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunt, eklektisk, varme farger som jordfarger, gult, treverk, rosa, terrazzo, grønneplanter. Åpent kjøkken, stearinlys. Store vinduer, kunst på veggene. Folk sier det er behagelig og at man blir rolig av å være her - så da føler de det samme som meg :)

Anonymkode: 24663...fce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Lunt, eklektisk, varme farger som jordfarger, gult, treverk, rosa, terrazzo, grønneplanter. Åpent kjøkken, stearinlys. Store vinduer, kunst på veggene. Folk sier det er behagelig og at man blir rolig av å være her - så da føler de det samme som meg :)

Anonymkode: 24663...fce

Åh, har du bilde?

Anonymkode: 86066...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en salig blanding.Nytt og gammelt om verandre,mye planter.

Anonymkode: 0b9b2...586

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mest gamle ting og litt rare ting. Har nesten bare retro møbler og all pynt er valgt nøye ut. 

Anonymkode: 57d8d...c22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva slags farger på gulv ,vegg, sofa, seng, spisebord, og hvor er møblene / pynten fra?

Anonymkode: 7bbc7...866

Vil si jeg har en klassisk stil. Stue: «fransk vaniljekrem» på veggene (mur), mørk parkett, 5 m opp til taket og store franske vinduer, sofaer i svart, og gyllent, pynt fra diverse og kunst fra norske og utenlandske. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk. Bor og i et hus fra 1903. Som er renovert, så det hadde ikke passet inn med nordisk her. Men liker godt den klassiske stilen. Ikke noe hummer og kanari her. 

Anonymkode: ee28b...5d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt, begie og treverk. Naturelementer.

- Ikke for mye småpynt rundt om, men heller møbler og lamper med detaljer som en får lyst til å se på litt lenger en vanlig.

Samme på dørhåndtak og lysbryter med små dekorative detaljer.

Anonymkode: e24fb...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maximalisme, farger, mye hummer og kanari. Gammelt og nytt om hverandre. Ryddig men med en del nips som betyr mye for meg. 

Anonymkode: 0e414...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går mye i sort, hvitt og brunt. Har ikke "smånips", pynt, hyller, bilder eller planter. Liker det åpent og rent. Har en dekorvegg i stua med struktursparkel, det er vel det mest spennende jeg har gående i mitt hus. 

Anonymkode: 4a17a...399

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys eikeparkett, hvite/Bomull/helt lys beige vegger, møbler i hvitt og eik, knapt noe svart eller grått (utover enkelte detaljer), blå sofa, kunst på veggene, mye klare farger i en salig blanding av nips, leker, bøker, blomster i sesong og grønnplanter. 

Anonymkode: 9e947...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vegger har farge eller tapet, en stor mengde grønne planter i ulike høyder og steder, malerier, kunst og foto i rammer, lyse og såkalt feminine farger, blomstrete mønster på tekstiler og bruksgjenstander. Får ofte høre at jeg har det fint, men at det ikke passer andre steder .

Anonymkode: ee671...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rått og røti. 

Mye grønt.

Anonymkode: fc15b...f6f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arvegods i god miks med Ikea og noe nyere design-lamper  fra oppussing for ca 10 år siden. Vegger malt i matte sandfarger. Lyse tregulv, hvite tak. Gardiner på skinner.

Endret av Doris Becker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det lunt og personlig. Mye bruktkjøp, blanding av retro, orientalsk, rustikk, og noe nyere. Alle rom er malt i varme farger i mellomtoner som harmonerer med hverandre. Store tepper på gulv. 

Anonymkode: 74b77...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har litt japandi-stil. Vi har mye naturlige materialer, som treverk i ask, eik og valnøtt, og møbler i bomull og ull. Vi har endel farger på veggene, men i naturlige farger som grønn, beige, brun, rød (teracotta) og gul. 

Anonymkode: 597d0...3c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...