Gå til innhold

Dere som brøt med familie? Flyttet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å fortelle alt. Kortversjonen er at jeg brøt kontakten min faren min pga psykisk og fysisk mishandling. Ble pga dette faset ut av venner og familie pga dette. Venner forsto meg men det ble for mye og de sluttet å invitere meg.

Står igjen med et familiemedlem, og to barn og samboer.

Jeg lever et godt liv. Har et fint og stort hus, bor på en fin plass, men burde jeg flytte til annen by?

Hva gjorde dere? 

Anonymkode: bf82c...66e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bli boende?

Skrevet

Kutta kontakt da jeg ikke bodde på samme sted, men jeg vil aldri flytte tilbake dit. Men nå har de flytta selv til et helt annet fylke så slipper å tenke på det.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Står igjen med et familiemedlem, og to barn og samboer.

Jeg lever et godt liv. Har et fint og stort hus, bor på en fin plass, men burde jeg flytte til annen by?

Du mener om dere som familie burde flytte? Ikke bare du? Men du lever jo et godt liv der dere er nå. Hvorfor tenker du at det er nødvendig å flytte?

Plager faren din dere?

Anonymkode: dc019...a0a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kutta kontakt da jeg ikke bodde på samme sted, men jeg vil aldri flytte tilbake dit. Men nå har de flytta selv til et helt annet fylke så slipper å tenke på det.

Du mener om dere som familie burde flytte? Ikke bare du? Men du lever jo et godt liv der dere er nå. Hvorfor tenker du at det er nødvendig å flytte?

Plager faren din dere?

Anonymkode: dc019...a0a

Jeg og mann og barn bor sammen. Det er stort sett oss, moren min og svigermor. Men resten av slekta er borte, og far bor i samme by. Har ikke hatt kontakt med familien på forsiden på over 7 år. Savner de ikke, men misliker å møte på de. 

Skrevet

Tror det beste er å bli boende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...