AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Hva tenker dere om å være medlem i Foreningen FRI? Foreningen FRI har 4100 medlemmer. Ca. 7% av Norges befolkning er ikke-heterofil. Det betyr at Foreningen FRI har veldig lite medlemmer. Hva er årsaken til at flere ikke er medlem i Foreningen FRI? Anonymkode: efbc3...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Del Skrevet 23. september Folk melder seg generelt ikke inn i så mange organisasjoner, FRI har vel flere medlemmer enn f.eks Redd Barna uten at jeg tror at det betyr at folk flest blåser i barns rettigheter. Man melder seg inn i organisasjoner for å vise støtte til saker man bryr seg om og hvert medlem betyr litt mer i statsstøtte+større politisk slagkraft, så det er veldig nyttig å melde seg inn i organisasjoner hvis man har saker man brenner for. Selv er jeg medlem av flere miljø- og menneskerettighetsorganisasjoner da de kontingentene jeg betaler er med på å støtte oppunder godt arbeid ☺️ Jeg er faktisk medlem i FRI også, men jeg deltar aldri på noe organisert aktivitet gjennom de. Ser dog at blant annet i Oslo skjer det alt fra klatring til kaffedrikking for seniorer og det synes jeg er utrolig kult - hadde timeplanen gått bedre opp hadde det vært hyggelig å delta tenker jeg. Anonymkode: df074...667 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 17.51): Hva tenker dere om å være medlem i Foreningen FRI? Foreningen FRI har 4100 medlemmer. Ca. 7% av Norges befolkning er ikke-heterofil. Det betyr at Foreningen FRI har veldig lite medlemmer. Hva er årsaken til at flere ikke er medlem i Foreningen FRI? Anonymkode: efbc3...97a Fordi FRI forpester landet med giftig ideologi. Ingen som vil være del av det der. Anonymkode: f485d...cab 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Del Skrevet 23. september De står foe en ekstremistisk og totalitær ideologi, som de i tilegg vil tvinge på alle inkludert barn gjennom skolen. Pluss en veldig grumsete fortid med støtte til pedofili, ol. Anonymkode: 43bdf...779 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Del Skrevet 23. september Mange har meldt seg ut etter kaoset i ledelsen som har vært de siste par årene. Flere lokallag har også blitt veldig dårligere, de mister flere lokale prider (jeg vet om minst 5 prider som har forlatt Fri i løpet av 23-24). I tillegg så er det alt konspi-grumset, som man ser her også, som nok gjør at endel kvier seg for å være medlem nå. Selv meldte jeg meg ut etter at min lokale pride, som jeg er frivillig for, forlot Fri. Jeg var kun medlem fordi jeg måtte være det for å være frivillig. Er medlem av flere andre skeive organisasjoner jeg mener gjør en bedre og viktigere jobb for tiden (PKI, Skeiv Verden, Skeive Funkiser blant annet) Anonymkode: 94a8c...f3c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): I tillegg så er det alt konspi-grumset, som man ser her også Hva slags konspi grums er det du sikter til? Anonymkode: 43bdf...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. september #7 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 17.51): Hva tenker dere om å være medlem i Foreningen FRI? Foreningen FRI har 4100 medlemmer. Ca. 7% av Norges befolkning er ikke-heterofil. Det betyr at Foreningen FRI har veldig lite medlemmer. Hva er årsaken til at flere ikke er medlem i Foreningen FRI? Anonymkode: efbc3...97a De fleste jeg kjenner som er transseksuelle, homofile eller bifile +++ ønsker ikke å bli assosiert med den foreningen 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #8 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 20.01): Hva slags konspi grums er det du sikter til? Anonymkode: 43bdf...779 Siden du skrev et av innleggene jeg viser til skjønner du nok veldig godt hva jeg mener. Anonymkode: 94a8c...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Siden du skrev et av innleggene jeg viser til skjønner du nok veldig godt hva jeg mener. Anonymkode: 94a8c...f3c Alt jeg skrev er dokumenterbar fakta. Så her er det nok du som kommer med konspirasjonsteoriene. Anonymkode: 43bdf...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september Var medlem i forgjengeren LLH. Da bodde jeg et sted der de hadde ungdomsgruppe, fester mm. Her jeg bor nå er det ikke noe lokallag. Jeg driver homokamp likevel. Er ikke obligatorisk å være med i Fri selv om man er skriv eller opptatt av skeives rettigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 11.13): De står foe en ekstremistisk og totalitær ideologi, som de i tilegg vil tvinge på alle inkludert barn gjennom skolen. Pluss en veldig grumsete fortid med støtte til pedofili, ol. Anonymkode: 43bdf...779 Har den idiot gjengen støttet pedofile? Jeg vil gjerne høre mer om det. Jeg hadde ikke meldt meg inn i FRI om jeg var skeiv engang. Det er for som du sier ekstremt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september Eva-Lena skrev (14 timer siden): Har den idiot gjengen støttet pedofile? Jeg vil gjerne høre mer om det. Ikke bare støttet de pedofile, de etablerte til og med en egen undergruppe for å fremme pedofili kalt "Norsk arbeidsgruppe for pedofili," (NAFP). Og "helten" Kim Friele har gjentatte ganger uttalt støtte for pedofili. Etter at Aftenposten skrev om denne gruppen i fjor gikk FRI ut å beklagde at de hadde støttet pedofili. Men det er vel litt tynn suppe i og med at ledende figurer i FRI pusher på for både mer seksuelle fetisjer (som de kaller kink) skal inn i pride togene, og at flere små barn skal inn i pride togene og utsettes for disse voksne personenes seksuelle fetisjer. Og i grunnskolen er de tatt inn i læreplanen med sin propaganda som de kaller "Rosa kompetanse" som de pusher på små barn. Men dette er ikke noe unikt for FRI bevegelsen egentlig. Nesten alle "ikonene" gjennom historien til "den skeive bevegelsen" i hele den vestlige verden har gitt støtte til eller direkte promotert pedofili. Og det er vel ikke akkurat tilfeldig at de i dag er så ivrig etter å ta med små unger inn i pride tog med voksne folk i diverse seksuelle fetisj utstyr, eller som rett og slett har sex ute i offentligheten. Eller å ta små unger inn på "strippeshow" med "drag queens". Anonymkode: 43bdf...779 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke bare støttet de pedofile, de etablerte til og med en egen undergruppe for å fremme pedofili kalt "Norsk arbeidsgruppe for pedofili," (NAFP). Og "helten" Kim Friele har gjentatte ganger uttalt støtte for pedofili. Etter at Aftenposten skrev om denne gruppen i fjor gikk FRI ut å beklagde at de hadde støttet pedofili. Men det er vel litt tynn suppe i og med at ledende figurer i FRI pusher på for både mer seksuelle fetisjer (som de kaller kink) skal inn i pride togene, og at flere små barn skal inn i pride togene og utsettes for disse voksne personenes seksuelle fetisjer. Og i grunnskolen er de tatt inn i læreplanen med sin propaganda som de kaller "Rosa kompetanse" som de pusher på små barn. Men dette er ikke noe unikt for FRI bevegelsen egentlig. Nesten alle "ikonene" gjennom historien til "den skeive bevegelsen" i hele den vestlige verden har gitt støtte til eller direkte promotert pedofili. Og det er vel ikke akkurat tilfeldig at de i dag er så ivrig etter å ta med små unger inn i pride tog med voksne folk i diverse seksuelle fetisj utstyr, eller som rett og slett har sex ute i offentligheten. Eller å ta små unger inn på "strippeshow" med "drag queens". Anonymkode: 43bdf...779 Fy faen, nå ble jeg forbannet. Jeg synes ikke barn har noe i Pride tog å gjøre. Jeg har Prime så langt opp i halsen at jeg skal ikke uttale meg ytterligere om akkurat det. Jeg støtter at folk kan få elske hvem de vil, men la barn få være barn. Ikke press Pride nedover ørene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke bare støttet de pedofile, de etablerte til og med en egen undergruppe for å fremme pedofili kalt "Norsk arbeidsgruppe for pedofili," (NAFP). Og "helten" Kim Friele har gjentatte ganger uttalt støtte for pedofili. Etter at Aftenposten skrev om denne gruppen i fjor gikk FRI ut å beklagde at de hadde støttet pedofili. Men det er vel litt tynn suppe i og med at ledende figurer i FRI pusher på for både mer seksuelle fetisjer (som de kaller kink) skal inn i pride togene, og at flere små barn skal inn i pride togene og utsettes for disse voksne personenes seksuelle fetisjer. Og i grunnskolen er de tatt inn i læreplanen med sin propaganda som de kaller "Rosa kompetanse" som de pusher på små barn. Men dette er ikke noe unikt for FRI bevegelsen egentlig. Nesten alle "ikonene" gjennom historien til "den skeive bevegelsen" i hele den vestlige verden har gitt støtte til eller direkte promotert pedofili. Og det er vel ikke akkurat tilfeldig at de i dag er så ivrig etter å ta med små unger inn i pride tog med voksne folk i diverse seksuelle fetisj utstyr, eller som rett og slett har sex ute i offentligheten. Eller å ta små unger inn på "strippeshow" med "drag queens". Anonymkode: 43bdf...779 Det var et annet syn på pedofili før. Nå har vi gått videre og vi vet heldigvis mye bedre. Du finner nok ikke en eneste person i FRI som i dag støtter pedofil praksis. Jeg er enig i mye av kritikken av denne organisasjonen, men de har tatt avstand fra overgrep nå og da er det redelig å la det ligge. Ellers er jeg enig i det du skriver om å holde ungene langt unna voksnes fetisjer. Anonymkode: ad871...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå