AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Følger du noen influenser som virkelig har gitt deg noe nyttig i livet? Eller er alle bare overflødige? Hva tenker du? Anonymkode: dc04a...e7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Jeg tenker aldri på dem. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Har aldri opplevd noe nyttig fra en influenser nei. Anonymkode: aaf25...24a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Noen få. F.eks folk innen mitt yrke som legger ut tips og triks og råd innen yrket. Jeg synes også kontoer som "psykolog med sovepose" er nyttig og interessant. Og Jenny Skavlan og de som driver Fæbrik følger jeg. Jeg liker å sy, og er opptatt av gjenbruk. Følger også noen matlagingskontoer for inspirasjon. Men disse som Sophie Elise og Anna Rasmussen er helt ubrukelige. De kommer ikke med annet innhold enn seg selv. Anonymkode: a8a5a...6f3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september Hva definerer du som influenser, de som også er med i reality, intervjues i media osv? Alle disse i Sophie Elises alder og yngre er jeg for gammel til å ha fulgt med på, de har aldri vært relevante i mitt liv. Anonymkode: 0a29d...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Blir inspirert av samfunsnyttige influencere som snakker om økonomi, sparing, sunn mat, tabulagte temaer og psykologi Anonymkode: 55028...b0c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen få. F.eks folk innen mitt yrke som legger ut tips og triks og råd innen yrket. Jeg synes også kontoer som "psykolog med sovepose" er nyttig og interessant. Og Jenny Skavlan og de som driver Fæbrik følger jeg. Jeg liker å sy, og er opptatt av gjenbruk. Følger også noen matlagingskontoer for inspirasjon. Men disse som Sophie Elise og Anna Rasmussen er helt ubrukelige. De kommer ikke med annet innhold enn seg selv. Anonymkode: a8a5a...6f3 Synes influencerne som deler tips og triks er irriterende de også. Det er fordi forretningsmodellen deres er å lage så mange videoer som mulig og da blir som regel kvaliteten på tipsene svært lav over tid. Enten må de gi de samme tipsene igjen og igjen eller så ender de med å komme med tips de aldri har testet ut selv og som kan være elendige råd. I tillegg så er det noe i: If you're not paying for the product, you are the product. Anonymkode: e92e9...40c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Skjønner ikke hvorfor de kalles influensere. De er jo selgere. Har enda til gode å se en av disse utgjøre en faktisk bra forskjell. Om noen vet noe annet, kom med det. Anonymkode: 0ce84...d4d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #9 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor de kalles influensere. De er jo selgere. Har enda til gode å se en av disse utgjøre en faktisk bra forskjell. Om noen vet noe annet, kom med det. Anonymkode: 0ce84...d4d Det er fordi det er lettere å drive salg om du ikke sier du er selger. Bankene kalte jo lenge(og kanskje fortsatt?" selgerne sine for rådgivere. For kundene stolte mer på noen som kalte seg rådgiver enn selger. Anonymkode: e92e9...40c 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Hvis content creator regnes som influenser her så er det mange som har gitt meg underholdning, fått meg å le osv. Det er nyttig for meg. Anonymkode: be40a...b7b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Blir inspirert av samfunsnyttige influencere som snakker om økonomi, sparing, sunn mat, tabulagte temaer og psykologi Anonymkode: 55028...b0c Da er de ikke influencere for meg. De driver med noe nyttig. Selv om grensen er diffus. Anonymkode: b23eb...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #12 Del Skrevet 20. september Det er jo bare markedsføring. Ikke noe virkelig innhold av betydning for min del, ihvertfall. Blir bare flau når de innimellom skal komme med «livsvisdom», det er så åpenbart at de trenger en skikkelig utdannelse.. Pinlig. Anonymkode: 96382...28a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 20. september #13 Del Skrevet 20. september Det er jo mat-influensere, reise-influensere og mange forskjellige tema-influensere som jeg synes kan være interessante og nyttige også… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #14 Del Skrevet 20. september Min erfaring er at de som har gode tips i livet ifht økonomi, trening osv holder det for seg selv😜 Anonymkode: fc221...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #15 Del Skrevet 20. september Nei, har aldri opplevd at influensere har gitt meg noe her i livet nei. Jeg har vel bakt bananbrødet til Emilie Nereng, men jeg hadde nok helt fint kunne brukt oppskrift til matprat liksom. Anonymkode: ef418...c31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 20. september #16 Del Skrevet 20. september Nei, jeg finner ingen influensere nyttige. Trenger jeg matoppskrifter eller tips så søker jeg opp og finner det selv. Jeg innrømmer å se litt på Jenny Skavlan til tider, men det er aldri på fast basis. Jenny er inspirerende på mange fronter, jeg syr og får tips der, synes alltid hun er smashing når det kommer til frisyre og påkledning - så litt tips henter jeg der. I tillegg har hun et nydelig hus og jeg får inspitasjon til møblering, kunst osv. Så hos Jenny får jeg alt i ett 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #17 Del Skrevet 20. september Nyttig og nyttig, jeg kommer i hvert fall alltid i godt humør av Helene Hemera. En oppegående dame med god humor som deler tips innen skjønnhet og velvære, inspirasjon til hjem, innimellom litt trening, inspirasjon til selskapsdekor samt andre kreative prosjekter. Det trenger ikke alltid være så veldig nyttig for at man skal ha glede av det tenker jeg. Hun kan i hvert fall å løfte dagen, og det er nok for min del 😊 Eneste influenseren jeg følger. Anonymkode: 838dc...34d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #18 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, har aldri opplevd at influensere har gitt meg noe her i livet nei. Jeg har vel bakt bananbrødet til Emilie Nereng, men jeg hadde nok helt fint kunne brukt oppskrift til matprat liksom. Anonymkode: ef418...c31 Angående oppskrifter. Synes det er vanskelig å finne gode oppskrifter. Jeg har tidligere prøvd å bruke oppskrifter som har fått mange likes og tenkt at mange likes betyr at mange har fulgt oppskriften og likt maten. Men merket at mange gir likes til oppskrifter som er fulle av åpenbare feil*. Så de har trolig gitt likes kun fordi bildet av maten er pent eller fordi de liker influenceren og ikke fordi de liker oppskriften. *Det at man ser at det er feil i oppskriften betyr ikke at man vet hvordan feilen skal rettes. Det at man ser at noen ingredienser mangler betyr ikke at man vet hvor mye det skulle vært av ingrediensen. Enda mer frustrerende er det når influenceren eller de som har ansvaret for kontakt med følgerne ikke gidder å rette opp oppskriften selv etter de har blitt varslet om feilen. Enkelte influencere tar det som personangrep at man kommenterer feil også om man prøver å si ifra på en hyggelig måte. Andre influencere bare bryr seg ikke. Anonymkode: e92e9...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Følger du noen influenser som virkelig har gitt deg noe nyttig i livet? Eller er alle bare overflødige? Hva tenker du? Anonymkode: dc04a...e7e Influensere flest er jo stort sett idioter. Og så har man de som følger dem som er enda større idioter. Anonymkode: aa08f...bfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september Tja, det er jo opp til auget som ser, kva som er nyttig eller ikkje. Det blir jo eit spørsmål om kva som er meininga med livet, som sikkert er forskjellig frå person til person❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå