AnonymBruker Skrevet 21. september #21 Del Skrevet 21. september Det er enkelt for en kvinne å finne elsker. Men det er veldig vanskelig å finne en skikkelig. Seriøs og seksuell. Bruk cupido, lyst-club. Anonymkode: fbea7...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #22 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger ikke være veltrent heller. Alle kvinner jeg kjenner som har lyst finner seg sexpartnere eller en date for de mer seriøse når de måtte ønske. Som veltrent mann klarer jeg normalt sett å finne bare én date i året om jeg legger ned mye arbeid i det. Ikke en sexpartner i året altså, for det er stort sett 0, men en ordinær date for å bli kjent. Som regel er man jo ikke en match. Anonymkode: 868e1...129 Jeg bor ikke så sentralt, er ikke godt trent eller hunk, men jeg får god skrivekjemi, og det har vært veien til brukbart med dates, og en del sex. Nå har jeg hatt kjæreste i over et år, og håper at jeg slipper flere forsøk. Du kan ikke forvente at damene skal renne inn, uten innsats. Kanskje er det bare litt justering av profil og kommunikasjon som skal til. Anonymkode: 87b61...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #23 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er synd det er så vanskelig for deg, men hva legger du i mye arbeid? Anonymkode: 9c2af...767 Å prate med folk, være omgjengelig og vise interesse, bry meg mer om klesstil osv., holde meg i form, registrere meg på det som er av apper i tillegg. Gjør det beste ut av det jeg kan gjøre noe med, rett og slett. Venner og bekjentskaper kan komme nokså lett, men å få noen med seg på date er rett og slett ekstremt utfordrende. Jeg aner ikke hva som tilsynelatende er så avtennende. Jeg klarer meg fint som jeg har det, men må innrømme at jeg stadig lar meg overraske over at de fleste kvinner jeg kjenner får seg dater eller sex i øst og vest uavhengig av innsats. Anonymkode: 868e1...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. september #24 Del Skrevet 21. september Tråden er ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #25 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Å prate med folk, være omgjengelig og vise interesse, bry meg mer om klesstil osv., holde meg i form, registrere meg på det som er av apper i tillegg. Gjør det beste ut av det jeg kan gjøre noe med, rett og slett. Venner og bekjentskaper kan komme nokså lett, men å få noen med seg på date er rett og slett ekstremt utfordrende. Jeg aner ikke hva som tilsynelatende er så avtennende. Jeg klarer meg fint som jeg har det, men må innrømme at jeg stadig lar meg overraske over at de fleste kvinner jeg kjenner får seg dater eller sex i øst og vest uavhengig av innsats. Anonymkode: 868e1...129 Ja da har du virkelig lagt inn innsats. Selv om jeg forstår godt det er trist og noe vi alle hadde kommet til å tredd over oss selv som en ensomhet og usikkerhet, så betyr ikke dette at du ikke er elskbar. Flørter du? Legger du merke til om det er en tone der mellom dere før du ber ut noen på date, om du har gjort det? Eller er det mer at du er omgjengelig og venter på at det skal klaffe med noen? Sånn egentlig, 1 i året, kan ikke si at jeg har hatt stort mer jeg heller som yngre da jeg var aktiv med flørting, med de få jeg hadde noe med. Men da var det jo en greie med disse også. Jeg som kvinne legger ikke inn noen innsats, og har heller ingen tilbud i voksen alder, om det er en trøst 😅 Eller jeg hadde kanskje et mulig tilbud på et punkt, men takket nei. Anonymkode: 9c2af...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #26 Del Skrevet 21. september Nakentid.no Anonymkode: 4b655...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byh1 Skrevet 21. september #27 Del Skrevet 21. september (endret) AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 14.41): Jeg er nyskilt kvinne i begynnelsen av 40-årene. Sexlivet har vært helt dødt i flere år, men jeg kunne tenkt meg å gjøre et forsøk på å ta tilbake seksualiteten min. Men hvordan komme i gang? Hvordan finne partner(e)? Jeg er ikke ute etter noe forhold, kun sex. Jeg er forholdsvis attraktiv og veltrent, men er ikke i et miljø hvor det er naturlig å møte andre i samme situasjon. Bor i en av Norges største byer om det er relevant. Har ingen erfaring med dating eller apper. Anonymkode: eea48...2de Hei Endret 26. september av byh1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå