AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #1 Skrevet 20. september 2024 Jeg leste med stor overraskelse at Dr Bombay har deltatt på we love the 90/2000'ies. La meg først si at jeg ikke synes det er negativt. Det er ikke min hensikt, men jeg tok det for gitt at ingen arrangører tør booke noe sånt. I en tid hvor teaterforestillinger kannselleres fordi en cis spiller i en ikkebinær rolle, hvor det skal lite til for å bli innblandet i skandaler og bli buet ut og festivaler risikerer å måtte gå ut i media og forsvare seg selv hvis det viser seg at en artist ikke er politisk korrekt. Hvordan i alle dager klarte Dr Bombay å slippe gjennom sensuren i 2024? Her er det nok stereotyper og pent lite kulturell appropiasjon for woke å ta av. Men woke har ikke nevnt Dr Bombay med er ord. Noe som er utypisk for dem Anonymkode: 1b365...126
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #2 Skrevet 21. september 2024 Fordi det er ikke alle folkegrupper og minoriteter som skriker høyt nok. Det er kun enkelte grupper som driver med denne typen kansellering Anonymkode: e33a2...1d9
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #3 Skrevet 21. september 2024 Hold deg unna mennesker på venstresiden så blir livet ditt 1000 ganger bedre. Anonymkode: 134ef...6d8
Mindblwn Skrevet 22. september 2024 #4 Skrevet 22. september 2024 Fordi indere ikke er så hårsåre, og hele poenget til Dr. Bombay er jo at det er så overdrevet at det bare blir tåpelig, ikke sårende
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Fordi folk begynner å bli lei av å hårsåre folk. Anonymkode: 00f9f...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå