Gå til innhold

ny verson av msn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nå opp en melding om at det er en ny verson av msn tilgjengelig.

Stemmer dette eller er det bare tull?

Hva er i så fall nytt - har verson 7.5 nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk samme melding jeg også, lasta ned nye versonen, men det var ingen forandringer jeg kan finne.

Men har hørt at det skal komme en 8.0 versjon, men jeg vet ikke når.

Skrevet

Var ikke msn 8.0 et virus, mon tro? Jeg mener å huske at det nylig var en nyhetssak.

Skrevet
Var ikke msn 8.0 et virus, mon tro? Jeg mener å huske at det nylig var en nyhetssak.

Det har jeg også hørt! Og at det ble sendt til alle på listen din...

Skrevet

Tror 8.0 er ute i betaversjon. :)

Kommer om ikke alt for lenge.

Så lenge dere bruker www.msn.com til nedlasting av "nye versjoner", så er det ikke tull.

Skrevet

Slik jeg forsto det var 8.0 et virus for den nye versonen er ikke lansert ennå. Men tror den nye versonen skal hete 8.0.

Så det var vel noen "virusprodusenter" som sa det var den nye versonen for å få folk til å laste ned viruset.

• 5 måneder senere...
Skrevet

tror det er widows messenger live dere snakker om. Ja den er kommet og fuker veldig greit. Den er svært make til den gamle men med litt mer og nye funksjoner ;)

Skrevet

Men basisfunksjonene er ikke endret siden 4.7 (den som følger med Windows XP). De nyeste versjonene har først og fremst forbedret lyd- og bilde-delen av messenger, slik at de som bruker den som (bilde)telefon drar nytte av oppgraderingen. Ellers er noen funksjoner finpusset, men for de som taster og bruker smileys er det lite å hente på en oppgradering.

Skrevet

Jeg skriver og bruker smileys og har ikke funnet noe nytt jeg er fornøyd med. Liker den forrige versjonen bedre.

Gjest "gjest"
Skrevet

Prøv gaim i stedet, da kan dere ha flere kontoer åpne samtidig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...