Gå til innhold

Hva liker deres jenter å holde på med? (9-12 år)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vi har en del jenter i familien i alderen 9-12 år. Og jeg syns det er vanskelig å finne på noe å kjøpe i julegaver til disse? Da jeg selv har småbarn, og ja jeg vet jeg er tidlig ute med julegavene 😅

Anonymkode: 85430...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det sminke og annet dill dall fra Normal som er tingen.

Anonymkode: 8cf37...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leker eldstemann og venninnene sine fremdeles med Lego og barbie 😄

Anonymkode: 5b4e1...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt individuelt og store forskjeller på 9 og 12 år tenker jeg..

10 åringen her liker å male og tegne - mer.enn bare vanlig maling og fargeblyanter, men mer avansert. Sykle, trene, være med venner, høre lydbøker eller lese. 

12 åringen er mer opptatt av sminke, hår og mote. Men samtidig glad i lesing og fotografering og redigering av slikt. 

Anonymkode: 25328...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to jenter i den alderen. Ene perler, tegner, lager musikk og driver med kunstløp. Andre klatrer i trær, buldrer, står på rollerblades og hockey. 

Så det går mye i perler og assessories eller turnklær til ene, og andre får nye klatresko, slakkline, eller annet utstyr til å slenge seg i. 

Helgene vi har sammen er vi mye ute på tur i hengekøye og telt eller båt. Så da får de nytt utstyr i gave, hvis det er på tide å skifte ut det slitte. 

Anonymkode: 63f14...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 11-åring ønsker seg sminke, Happy Hoodie, pysjamaser, alt som er kreativt/hobbyting, bøker osv.  Ting de trenger til fritidsaktiviteter/hobbyer, men her er det greit å vite hva de har fra før (min jente som er speider har alt hun trenger av turutstyr). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jenter på 9 og 11. 

Begge er veldig glade i tegneserier/manga. Vi bor nesten på biblioteket, men å eie bøkene er ekstra stas.

Gavekort på Høyt&lavt, Skyland, kino, klatring, badeland og andre opplevelsesaktiviteter er veldig gøy å få. Anbefaler penger øremerket aktiviteten, for gavekort har en tendens til å bli glemt bort når man skal av sted. Vipps foreldrene og gi et kort til ungene, det gjør det veldig enkelt. Evt. gi dem en opplevelse sammen med deg, så 

Eldste har begynt å finne sin egen klesstil og er veldig opptatt av det for tida, så for henne er det klær som gjelder/penger til klær (med egen klesstil, så mener jeg virkelig noe for seg selv, og det er vanskelig å finne ting hun liker). 
Ørepynt er også gøy, hun elsker å skifte øredobber like ofte som hun bytter klær. 

Hun er veldig glad i bamser, type TY og Squishmallows, men interessen har det siste halvåret ebbet av litt. Det står likevel på ønskelista hennes, og det er de som opptar mesteparten av senga hennes.

Yngste elsker å game, Roblox er det store, så Robux ville fått henne i taket av glede. Hun eeeelsker bamser, disse eggene man får. Jeg klarer ikke å huske hva de heter akkurat nå. Og Squishmallows. Hun liker aktivitetshefter, typisk sudoku eller lignende. Hun er glad i instrumenter også. Lipgloss er gøy å få, og hun kan generelt like å pynte seg litt ekstra med litt sminke og fine kjoler til bursdager, forestillinger osv. 
Hun leker hovedsakelig rollespill, hvor hun/de leker med det de har og finner rundt om i huset, så leketøy er oppskrytt. Whiteboardtavle og tusjer til den, og hun har aaaalt hun trenger til all lek, sier hun.

Anonymkode: f65da...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...