Gå til innhold

Hva er intervallet for sex hos dere som er småbarnsforeldre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da ein var småbarnforeldre opplevde ein  ofte  utfordrende å avsette nok tid til å pleie kjærligfheten, og  det å ha sex

 Idag  er mange  foreldre yrkesaktive i motsettning til tidligere da mor oftast var var hjemmeverande med born, og de smurte matpakken til borna før de gjekk eller syklet til /fra skolen. Fritidsaktiviteter var noe de fleste barna tok initiativet til selve. 

Idag er det  barn som skal til /fra barnehagen, skolen, fridtidsakviteter , og kvardagen er fylt  med forpliktelser fra tidleg morgen til seint på kveld.  Før roen, og stillheten har senket seg  over huset er det meste av energien brukt opp, og sex er kanskje ikkje det ein tenker først på når ein endeleg har fått lagd hodet på puten i sengen.  Dessuten var det ikkje uvanleg av barna kom luskende til foreldrense   soverom om natten eller tidleg en  morgen når foreldre hadde fri.  Mange foreldre har ikkje eit nettverk av besteforeldre, og familie rundt seg hvor de kan sende borna så de kan få avslastning. 

Hvordan takler egentlig småbarnsforeldre, og  tiden til å ha diskre, og uforstyrret sex  ?

 

 

Anonymkode: ba1ac...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart ørten ganger på samne type spørsmål her inne. Har sex hver dag. Kort eller langt. Oral eller penetrering. Eller begge deler.

Jeg suger han i forbifarten, han slikker meg på sofaen. Han tar meg bakfra for en kjappis på badet eller vaskerommet. Jeg rir han på sofaen. Bruker klær der vi kjapt og lett kommer til og kan raskt dekke oss til igjen. Møtes også for sexlunsj om uka er hektisk. Suger han i bilen om vi er yr etter å ha levert barn eller gjort ærend.

Vi prioriterer sex, flørt, nærhet, kjærtegn, klining, fysisk berøring

Og hver eneste dag har vi minst ett 6 second kiss, og minst én 20 second hug. Som forskning anbefaler for sterk romantisk tilknytning og et sunt forhold. 

Anonymkode: 1ec08...6fb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent aldri sex. Men det er ikke på grunn av barnet egentlig.

Anonymkode: da1ec...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har svart ørten ganger på samne type spørsmål her inne. Har sex hver dag. Kort eller langt. Oral eller penetrering. Eller begge deler.

Jeg suger han i forbifarten, han slikker meg på sofaen. Han tar meg bakfra for en kjappis på badet eller vaskerommet. Jeg rir han på sofaen. Bruker klær der vi kjapt og lett kommer til og kan raskt dekke oss til igjen. Møtes også for sexlunsj om uka er hektisk. Suger han i bilen om vi er yr etter å ha levert barn eller gjort ærend.

Vi prioriterer sex, flørt, nærhet, kjærtegn, klining, fysisk berøring

Og hver eneste dag har vi minst ett 6 second kiss, og minst én 20 second hug. Som forskning anbefaler for sterk romantisk tilknytning og et sunt forhold. 

Anonymkode: 1ec08...6fb

Imponerende! 

Anonymkode: 5dd93...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn under 10 år her, og vi har sex ca hver 10. dag. Mannen min som ikke ønsker oftere - han vil heller se film/fotball/game på kvelden enn å ha sex selv om jeg hinter til at jeg ligger klar og venter. 

Anonymkode: 726d3...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

3 barn under 10 år her, og vi har sex ca hver 10. dag. Mannen min som ikke ønsker oftere - han vil heller se film/fotball/game på kvelden enn å ha sex selv om jeg hinter til at jeg ligger klar og venter. 

Anonymkode: 726d3...cfe

Dette hadde drept lysten min på han 😔

Anonymkode: 1ec08...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Hvordan takler egentlig småbarnsforeldre, og  tiden til å ha diskre, og uforstyrret sex  ?

 

 

Anonymkode: ba1ac...adb

Vi reiser bort uten barna 2-3 ganger i året. Vi har en del sex de dagene/den helgen vi er bortreist, så går det gjerne 6mnd til neste gang vi har sex/reiser bort. 

Skjønner at dette ikke er for alle, men passer for oss 😊

 

Anonymkode: 216e5...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...