Gå til innhold

Hvor får man kjøpt kosmetikk av merket Nouba?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Marielle
Skrevet

Etter å ha lest masse positive omtaler om Noubas øyenskygger på ulike svenske og danske nettsider, har jeg nå veldig lyst til å prøve dette merket. Deres shimrende øyenskygger skal vissnok være bedre enn både Chanel og Dior i følge de som har testet dem. (aner ikke om det stemmer...)

Men hvor selges Nouba? Har ikke sett det i butikkene her i Norge, og på Strawberrynet har de det heller ikke. Er det bare Ebay som er aktuelt?

Setter stor pris på svar! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm. tror faktisk jeg har sett det på make up butikken Visage make up store. som ligger i Oslo.nesten rett ovenfor sentrum scene.

Skrevet

Tusen takk for kjapt og greit svar! :klappe:

Skal stikke innom der neste gang jeg er i Oslo.

Skrevet

Har kjøpt Nouba hos Visage make-up store i Oslo. Er superfornøyd!!!

Skrevet

Flere enn meg som har fått øynene opp for Nouba, tydeligvis!! :ler:

Jeg kjøpte Noubas Double Bubble øyenskygge i nyanse nr 28 da jeg var i Stockholm i sommer. Den er gull-og-brun-shimrende. Fantastisk kvalitet på de øyenskyggene, og nydelige farger. Det er nok favorittøyenskyggen min.

Søstra mi kjøpte en rouge, og hun er også veldig fornøyd. Jeg "låner" den så ofte jeg kan... ;)

Tror man kan kjøpe Nouba fra denne engelske adressen:

http://www.noubacosmetics.com/products.asp?id=1

Dessuten søkte jeg på Visage make-up-store på gulesider, og under telefonnummeret som kom opp, sto det at de sender til hele landet. Så det er jo bra for meg som ikke bor i Oslo :o)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest Marielle
Skrevet

Trådstarter her igjen.

Jeg har bestilt 1 stk Nouba øyenskygge (Dobbel Bubble nr 27 - fersken og gullfarget) fra denne adressen:

http://www.procosmetics.co.uk/cat_intro.asp?id=1

Pakken kom fram veldig raskt og de var kjappe å svare på mailene mine, så jeg er godt fornøyd med servicen. Og øyenskyggen var driitfin!

Skrevet

Jeg er blitt helt hekta på Nouba etter å ha prøvd den en gang. Hamstret masse da jeg var i Dubai i fjor sommer (den kostet ca en fjerde del av prisen i sverige). Jeg har ikke sett den noen steder i Norge, så nå er jeg glaaad over å høre at de har det i Oslo.

Det jeg liker best er øyenskygger, men de har veldig bra solpudder og rouge også. Anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...