AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Del Skrevet 20. september Vi har normalt 2-4 på jobb til å gjøre bestemte arbeidsoppgaver. Det er mulig å få det til med bare 1, men ikke optimalt. I dag skulle det vært 2, men den ene har fått innvilget fri. Jeg hadde i utgangspunktet fri i dag, men tenkte å steppe inn, få inn noen flere timer mtp lønn. Så jeg sendte mld til sjefen og spurte om jeg kan jobbe istedenfor den som har fått fri. Fikk tre bokstaver i retur: nei. That's it, ingen begrunnelse eller noe. Det var bare én annen som teoretisk kunne steppet inn istedenfor for meg, men det virket usannsynlig. Jeg sendte en melding tilbake, skrev at den er god og at den som må jobbe alene i dag sikkert får det til helt fint. Så svarer sjefen at det bare var tull og at jeg selvfølgelig kan jobbe. Jaha. Jeg trodde at han var irritert på meg fordi jeg hadde misforstått og skrevet inn meg selv i planen, og så skulle han liksom markere seg litt. Hva om jeg ikke hadde svart på at han skriver nei? Skulle han sendt meg en ny mld om at det var tull da? Husker da jeg hadde vært ansatt i stillingen i et år og skulle få automatisk lønnsøkning. Da spurte jeg om det skjer automatisk eller om jeg må kontakte lønnsavdelingen for å gi beskjed. Svaret fra sjefen var i første omgang bare at jeg går ned i lønn. Da virket det mer som en spøk, men en merkelig spøk. Han har også prøvd å være morsom med å si "cool story, bro" når noen sier noe som han ikke er interessert i eller gir mer detaljer enn han trenger, og så ler han og mener at det var en morsom respons. Men er jo heller noe man skriver på nettet, eller med venner man har den tonen med. Anonymkode: d4f0f...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Del Skrevet 20. september Hjelp, så useriøst🤯 Ikke alle sjefer burde være sjefer. Dette hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 41f81...5f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har normalt 2-4 på jobb til å gjøre bestemte arbeidsoppgaver. Det er mulig å få det til med bare 1, men ikke optimalt. I dag skulle det vært 2, men den ene har fått innvilget fri. Jeg hadde i utgangspunktet fri i dag, men tenkte å steppe inn, få inn noen flere timer mtp lønn. Så jeg sendte mld til sjefen og spurte om jeg kan jobbe istedenfor den som har fått fri. Fikk tre bokstaver i retur: nei. That's it, ingen begrunnelse eller noe. Det var bare én annen som teoretisk kunne steppet inn istedenfor for meg, men det virket usannsynlig. Jeg sendte en melding tilbake, skrev at den er god og at den som må jobbe alene i dag sikkert får det til helt fint. Så svarer sjefen at det bare var tull og at jeg selvfølgelig kan jobbe. Jaha. Jeg trodde at han var irritert på meg fordi jeg hadde misforstått og skrevet inn meg selv i planen, og så skulle han liksom markere seg litt. Hva om jeg ikke hadde svart på at han skriver nei? Skulle han sendt meg en ny mld om at det var tull da? Husker da jeg hadde vært ansatt i stillingen i et år og skulle få automatisk lønnsøkning. Da spurte jeg om det skjer automatisk eller om jeg må kontakte lønnsavdelingen for å gi beskjed. Svaret fra sjefen var i første omgang bare at jeg går ned i lønn. Da virket det mer som en spøk, men en merkelig spøk. Han har også prøvd å være morsom med å si "cool story, bro" når noen sier noe som han ikke er interessert i eller gir mer detaljer enn han trenger, og så ler han og mener at det var en morsom respons. Men er jo heller noe man skriver på nettet, eller med venner man har den tonen med. Anonymkode: d4f0f...89e Høres helt ut som min leder. Jeg var faktisk i møte med han i dag for å snakke om noe arbeid. Vi mangler også folk, og så når vi spør om han har jobbet med prosjketet før, sier han nei. n e i. punktum. Det blir stille. Og så sier jeg, men du har jo utviklet dette sammen med x.. Ja det hadde han da. 🙃 Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Helt merkelig men har tenkt han sier det bare for å dominere samtalen litt. Banner som en gris gjør han og. Anonymkode: 11440...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå