AnonymBruker Skrevet 7. oktober #121 Del Skrevet 7. oktober Bestemødrene mine het Klara og Jenny. Jeg vet navnet på to av oldemødrene mine, de het Anna og Ingeborg. Anonymkode: 8f3fc...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #122 Del Skrevet 7. oktober Inga, Jørgine, wilhelmine, Dorothea Anonymkode: daaa8...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 7. oktober #123 Del Skrevet 7. oktober (endret) Bestemødre: Clary Lissie (begge navnene er fransk, Clary er variant av Clara, og Lissie uttales på samme måte som man ville uttalt Annie på norsk, men i fransk uttale er det Lissiii) og Gunvor Lorentse Martine. Oldemødre: Ingeborg, Marie, Emma, Lilly. Også de har både ett og to mellomnavn😅 Endret 7. oktober av caroline.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #124 Del Skrevet 7. oktober Navn på min mor, bestemødre, oldemødre og grandtanter: Margrethe Anna Anne Anny Olivia Marie Signe Anonymkode: 65a34...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #125 Del Skrevet 7. oktober Ebba Dagny Mathilde Marie ingjerd Anonymkode: 7b1fe...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 7. oktober #126 Del Skrevet 7. oktober (endret) caroline.s skrev (1 time siden): Bestemødre: Clary Lissie (begge navnene er fransk, Clary er variant av Clara, og Lissie uttales på samme måte som man ville uttalt Annie på norsk, men i fransk uttale er det Lissiii) og Gunvor Lorentse Martine. Oldemødre: Ingeborg, Marie, Emma, Lilly. Også de har både ett og to mellomnavn😅 Ingeborg Alberta, Emma Amanda, Marie Olea Agnete, Lilly Alberta Oberda Kristine (fullt navn på oldemødre). Og noen av mine grandtanter: Ingrid Andrea, Signe Annie, Gerda Sofie, Edith Helene, Thea Berntine, Antonette Andrea, Anny Alise. De fleste brukte bare det første navnet i dagligtale Endret 7. oktober av caroline.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #127 Del Skrevet 7. oktober Gudrun ❤️ Anonymkode: e082d...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #128 Del Skrevet 7. oktober Olga, Aud, Charlotte, Alvilde, Reidun, Bjørg, Sylvi, Solveig, Harriet, Embla, Randi og Audhild er noen navn fra slektstreet vårt. Anonymkode: d12df...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 7. oktober #129 Del Skrevet 7. oktober (endret) caroline.s skrev (19 minutter siden): Ingeborg Alberta, Emma Amanda, Marie Olea Agnete, Lilly Alberta Oberda Kristine (fullt navn på oldemødre). Og noen av mine grandtanter: Ingrid Andrea, Signe Annie, Gerda Sofie, Edith Helene, Thea Berntine, Antonette Andrea, Anny Alise. De fleste brukte bare det første navnet i dagligtale Olea Elisabeth, Martine Sofie og Edel Marie het noen av tiopoldemødrene. 🥰 Endret 7. oktober av caroline.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #130 Del Skrevet 8. oktober Eli, Solfrid, Anna, Ingeborg Anonymkode: 7d52d...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå