AnonymBruker Skrevet 1. oktober #101 Del Skrevet 1. oktober Gøy å se noe Dagmar, Martha, Eva, Solveig her. Det har vi hos oss også. I tillegg til Ellen, Dorothea og mye Marie. Anonymkode: c2053...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 1. oktober #102 Del Skrevet 1. oktober Else Margrethe og Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #103 Del Skrevet 1. oktober Ranveig Oddrun Anonymkode: e2b5a...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #104 Del Skrevet 1. oktober Online og Olava Anonymkode: 4d80b...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #105 Del Skrevet 1. oktober Dagny Elisabeth, Othelia (ble kalt Tella), Åslaug Kristine ( ++) og Marie Anne Kristine. Det er de jeg kommer på, men alle hadde 2-4 (for)navn. De ble oppkalt etter søsken som døde før de ble født. 😔 Anonymkode: a65f7...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 1. oktober #106 Del Skrevet 1. oktober Elisabeth Margareta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #107 Del Skrevet 1. oktober Bestemødre Ragnhild og else . Oldemødre petra, Olga, kristiane .. og en petra til. Anonymkode: accfe...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #108 Del Skrevet 1. oktober Mina er navnet på min ene bestemor. Den andre har jeg dessverre glemt, for hun døde før jeg ble født, så jeg har aldri møtt henne. Anonymkode: 6efb5...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #109 Del Skrevet 5. oktober Åshild og Eva-Maria❤️ Anonymkode: 485f4...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #110 Del Skrevet 5. oktober Oldemødrene mine: Wilhelmine, Agnes, Sigrid og Marie. Bestemor og farmor: Nora og Margrethe Mamma: Louise Anonymkode: 07ea8...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria-72 Skrevet 5. oktober #111 Del Skrevet 5. oktober Emilie (mormor) Ingeborg (farmor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. oktober #112 Del Skrevet 5. oktober Benny Bodil Gudrun Ingfrid Kery Leonora Marie Mary Sofie Teline Tilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #113 Del Skrevet 5. oktober Aslaug Bergliot Anonymkode: 6aab0...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #114 Del Skrevet 6. oktober Helene Anonymkode: 682a3...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #115 Del Skrevet 6. oktober Kaspara Anonymkode: c7ba3...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #116 Del Skrevet 7. oktober Gerda og Nelly Anonymkode: 0d4c7...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #117 Del Skrevet 7. oktober Reidun Synnøve May Ebba Veldig glad i navnet Ebba. Har dessverre ikke brukt det på egne barn. Anonymkode: 9d850...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #118 Del Skrevet 7. oktober Mine bestemødre het Solveig og Inga! Anonymkode: b5daf...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #119 Del Skrevet 7. oktober Mine bestemødre heter Elise og Anne Mine oldemødre het Kristine og Alvilde Theodora. Jeg har kalt opp jenta mi etter Alvilde Anonymkode: 4db7d...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #120 Del Skrevet 7. oktober Jenny, Lotte, Aslaug og siste husker jeg ikke Anonymkode: e84ce...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå