AnonymBruker Skrevet 21. september #81 Del Skrevet 21. september Nikoline og Anna. Anonymkode: 6b193...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #82 Del Skrevet 21. september Alvilde, Mary, Bjørg, Kristine, Kirsten, Anne.. Anonymkode: d6873...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #83 Del Skrevet 21. september Karianna Oline Bita og Synneva Bestemor... Gudrun og Laura Anonymkode: 3d9db...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #84 Del Skrevet 21. september Bestemødre: Kari og Åse Anonymkode: 6f88e...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #85 Del Skrevet 21. september Sonja. Emerense. Gudrun. Liv. Anonymkode: 7d05a...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 21. september #86 Del Skrevet 21. september Teardrop skrev (På 20.9.2024 den 10.22): Jepp, jakter på navn AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 10.47): Lorentze, Milly, Petra og Anna. Anonymkode: e3d33...0cf Å Milly var jo en fin variant av dagens Mille og Molly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #87 Del Skrevet 21. september Thea, Helene, Kari Anonymkode: b45f8...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #88 Del Skrevet 21. september Irene Anonymkode: 2dbf3...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 21. september #89 Del Skrevet 21. september Mormor var svensk og het Ingerd Karin Viola. Ganske flott synes jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #90 Del Skrevet 21. september Et utvalg fra slektstreet, en del av dem i kombinasjon: Lovise, Sofie, Helene, Alette, Ingeborg, Lilly, Astrid, Catharina, Anne, Marie, Anna, Nille, Karoline, Sevrina, Hedvig, Agnethe, Sylvia, Eva, Solveig, Evelyn, Theodora, Viktoria, Tora, Olga, Kerstin, Kristina, Lydia Anonymkode: 452bd...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #91 Del Skrevet 21. september Margit, Mathilde. Anonymkode: c5021...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #92 Del Skrevet 21. september Eneste oldemoren jeg kjenner navnet på er Nelly Anonymkode: 6f88e...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 21. september #93 Del Skrevet 21. september Inga Benedikte Agnes Tora Astrid Ruth Er navn jeg kjenner til i slekta og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #94 Del Skrevet 21. september Mine het Emilie og Ingeborg. Mannen sine het: Erna og Astrid Anonymkode: 4108a...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #95 Del Skrevet 21. september Oldemor uten R Anonymkode: 70df4...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #96 Del Skrevet 23. september Marie Anonymkode: 2f893...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 1. oktober #97 Del Skrevet 1. oktober Magna, Lina, Marit, Gunvor, Mali, Johanna og Anna er navn jeg liker fra slektstreet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #98 Del Skrevet 1. oktober Betsy Josefine Ethel Anonymkode: 9c763...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 1. oktober #99 Del Skrevet 1. oktober Mine to oldemødre het Pauline og Birgitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #100 Del Skrevet 1. oktober Vet bare om noen av oldemødrene mine. 3 av de heter Henny, Julia og Larsina. Anonymkode: bad51...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå