Gå til innhold

Menn, hva syns dere om en dame med BMI på 25?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En er da ikke veldig stor med BMI på 25, så det hadde ikke vært et problem. Heller det enn grensen til undervektig 

Anonymkode: 903ef...ed0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrenalina1 skrev (På 4.10.2024 den 2.19):

Nei. En kilo muskler og en kilo fett veier det samme. En kilo er en kilo.

Det er nok riktig, men en kilo fett gir større volum enn en kilo muskler, på grunn av tettheten i massen (SG- Specific Gravity)

Anonymkode: b7d1a...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er en ganske perfekt bmi. Mye nok til at det blir litt former, men ikke så mye at en er stor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer mest på at en tråd med spørsmål om BMI på 25 skaper så stort engasjement, og at dette diskuteres som at det skulle være avgjørende for valg av partner eller om du finner en potensiell partner attraktiv.

Med en BMI på 25 så har du noen kilo for mye i henhold til standard formel, men det er mange andre faktorer som spiller inn, muskelmasse, benbyggning, fettprosent etc.

Selv så setter jeg ikke noe krav til BMI, liker jeg det jeg ser, så liker jeg det uavhengig av BMI, men så klart så vil de som jeg liker falle av etterhvert som vi kommer lengre ut til høyre og venstre på skalaen. 

Anonymkode: b7d1a...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 17.18):

En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir. Og generelt bedre tilgjengelighet. Ikke noe fett og valker i veien. 

Når det er sagt, så er min erfaring at de aller mest kinky kvinnene, ofte er litt overvektige. Mitt inntrykk er også at de mest kinky ofte er navere, hypokondere, gamere og liker filmer/serier som GOT og Ringenes herre. De har gjerne en «drømmefanger» hengende i stua også. 
Altså totalt forskjellige fra meg utenfor senga. 

Detter er altså bare basert på egen forskning, erfaring og fordommer. 

Haha 😄 Fantastisk å blande inn drømmefangere og Ringenes Herre😄 Hvem liker ikke Tolkien liksom?

Men ja, jeg har en venninne som passer perfekt til beskrivelsen, og hun har alltid vært den kinky sexgudinnen i venninnegjengen 😅

Vi andre passer liksom ikke inn i beskrivelsen og hadde sjeldent med oss nye gutter hjem. Men kunne binge Ringenes Herre da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mine fordommer tilsier at en mann som bruker tiden sin på Kvinneguiden ikke får seg så mye annet enn import, og de er ofte veldig små og lette.

Anonymkode: d8f20...3a5

Snakker du av erfaring?

Anonymkode: ec13d...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis bmi er på 25 så er man normalvektig,ser ikke noe feil med det🤷

Anonymkode: 19728...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis bmi er på 25 så er man normalvektig,ser ikke noe feil med det🤷

Anonymkode: 19728...485

Bare akkurat.. Jeg har selv en BMI på nøyaktig 25, og jeg vet jo at jeg ser bedre ut når jeg er litt slankere. 

IMG_3018.thumb.jpeg.57b23dd40a77128b204928bcdc23e2c7.jpeg

Anonymkode: c81f9...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og har bmi på ca 19 eller noe. Helt greit at folk har ønsker, og jeg håper virkelig at disse gutta med sterke meninger om kvinners (lave bmi) er slanke, smekre og har bmi på maks 20 selv. Menn med velstandsvom, herrepupper og generell dvaskhet som søker sylslanke damer er bare så usexy.

Anonymkode: 19df3...ac6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...