AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #81 Del Skrevet 27. september 2024 Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 16.43): Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26? Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er? Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem? Ja. Forskning viser at de med bmi i hlyere skikte av normalvekt har laves sannsynlighet for å dø. Anonymkode: 2a6df...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 27. september 2024 #82 Del Skrevet 27. september 2024 Sander33 skrev (7 timer siden): Tykke damer får trim ved å være i min krets, og får mat så de slipper å sulte. Så flott at du behandler tingene dine bra da 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. september 2024 #83 Del Skrevet 27. september 2024 TomSawyer skrev (1 minutt siden): Så flott at du behandler tingene dine bra da 👌 Ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 27. september 2024 #84 Del Skrevet 27. september 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Ting? Javisst, han mater og trimmer de. Noen av oss menn ser på kvinner som selvstendige oppegående mennesker som klarer mate og trimme seg selv hvis de har lyst..men ikke alle vettu..😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 4. oktober 2024 #85 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) TomSawyer skrev (På 27.9.2024 den 13.25): Javisst, han mater og trimmer de. Noen av oss menn ser på kvinner som selvstendige oppegående mennesker som klarer mate og trimme seg selv hvis de har lyst..men ikke alle vettu..😉 Ting var dine ord. Beklager at ordleggingen på mat og trim provoserte deg🙃 Endret 4. oktober 2024 av Sander33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #86 Del Skrevet 4. oktober 2024 Bare fint det, er digg med store damer. Anonymkode: 83b3c...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 4. oktober 2024 #87 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.54): Hvis vi er enige om at dette kun er overfladisk og visuelt; jeg legger ikke merke til litt ekstra, hvis det er på de riktige stedene. Fasong, holdning ,og proporsjoner trumfer alt. Muskler veier også mer enn fett. Anonymkode: 04829...381 Nei. En kilo muskler og en kilo fett veier det samme. En kilo er en kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2024 #88 Del Skrevet 4. oktober 2024 Adrenalina1 skrev (10 minutter siden): Nei. En kilo muskler og en kilo fett veier det samme. En kilo er en kilo. Men en kilo muskler ser ikke likt ut, på kroppen, som en kilo fett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #89 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bare fint det, er digg med store damer. Anonymkode: 83b3c...47e Ikke digg med damer som har 25 i BMI,de blir for store. Anonymkode: ec13d...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #90 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ikke digg med damer som har 25 i BMI,de blir for store. Anonymkode: ec13d...5a3 Personen du siterer sa ikke quote, jeg skriver under på at hver eneste mann i verden syns store damer er digg. Anonymkode: 3f950...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 4. oktober 2024 #91 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.39): Altså på grensen mellom normalvektig og overvektig. Er det for tjukk? Er det innafor men hadde vært finere om hun var lettere? Anonymkode: 39201...1df Kroppen er bare en av tingene som betyr noe. Ting som kjemi, seksuell kjemi, humor og alt det der er viktigere. Jeg blir ikke sammen med en kropp; jeg blir sammen med et menneske, og mennesker kommer som en totalpakke. Det samme vil gjelde en person jeg bare møter for sex. Eller for å snu på det; en smell heit (på bilder) modell ville vært nokså uinteressant om hun var en haug med drama, en usympatisk faen eller generelt uinteressant. Tidenes undertøysmodell-kropp veier ikke opp for manglende kjemi. I det store og det hele betyr det mindre / lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #92 Del Skrevet 4. oktober 2024 Bmi forteller meg ikke en dritt. Kompisen min skulle stille i bodyfitness. Ripped as fuck. Men Bmien sa at han var kraftig overvektig. Bmi sier ingenting om hvordan man fysisk ser ut. Så tenker ingenting når du sier Bmi på 25. Heller litt overvektig enn litt for tynn om det er spørsmålet. Anonymkode: 891b0...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 5. oktober 2024 #93 Del Skrevet 5. oktober 2024 25 er vel innenfor normalområdet så da er hun ved lav risko for mange sykdommer og det er positivt. Om den er plassert på de rette stedene er nok dette drømme bmien preferansemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #94 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Personen du siterer sa ikke quote, jeg skriver under på at hver eneste mann i verden syns store damer er digg. Anonymkode: 3f950...301 Nei ikke hver eneste mann. Jeg får ikke ståpikk av tjukke damer. Anonymkode: ec13d...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #95 Del Skrevet 5. oktober 2024 Exinferis skrev (På 20.9.2024 den 9.48): Helt fint innafor det- men om en er finere om hun var lettere? Jeg vil heller snu spørsmålet - Ville hun vært lykkeligere om hun var lettere? Om hun tror det, så ville jeg forsøkt å støtte henne i dette, om ikke så hadde jeg aldri i verden stresset det. Happy wife, happy life. «Lykkeligere» av å gå fra flotte feminine former til flatbrystet og kjønnsløs ??? Anonymkode: 1c06e...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #96 Del Skrevet 5. oktober 2024 Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 17.18): En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir. Og generelt bedre tilgjengelighet. Ikke noe fett og valker i veien. Når det er sagt, så er min erfaring at de aller mest kinky kvinnene, ofte er litt overvektige. Mitt inntrykk er også at de mest kinky ofte er navere, hypokondere, gamere og liker filmer/serier som GOT og Ringenes herre. De har gjerne en «drømmefanger» hengende i stua også. Altså totalt forskjellige fra meg utenfor senga. Detter er altså bare basert på egen forskning, erfaring og fordommer. Mine fordommer tilsier at en mann som bruker tiden sin på Kvinneguiden ikke får seg så mye annet enn import, og de er ofte veldig små og lette. Anonymkode: d8f20...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #97 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): «Lykkeligere» av å gå fra flotte feminine former til flatbrystet og kjønnsløs ??? Anonymkode: 1c06e...f24 Kjønnsløs? Nå må du gi deg. Kvinne er kvinne, uavhengig av formene. Anonymkode: 3f950...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kargo Skrevet 5. oktober 2024 #98 Del Skrevet 5. oktober 2024 Nå har ikke jeg lest alle svarene i denne tråden, så det har sikkert vært nevnt før. Går ikke dette under kropp og helse? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. oktober 2024 #99 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.54): Hvis vi er enige om at dette kun er overfladisk og visuelt; jeg legger ikke merke til litt ekstra, hvis det er på de riktige stedene. Fasong, holdning ,og proporsjoner trumfer alt. Muskler veier også mer enn fett. Anonymkode: 04829...381 «Hvis det er der jeg vil ha det» 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #100 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg har BMI på 25, alt sitter på lår, rumpe og pupper og jeg har timeglassfigur. Ut ifra menns interesse de siste 20 årene er dette i hvert fall det siste de vil ha 😄 Anonymkode: 33adc...a8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå