Irak Skrevet 24. september #61 Del Skrevet 24. september Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 17.18): En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir. Og generelt bedre tilgjengelighet. Ikke noe fett og valker i veien. Når det er sagt, så er min erfaring at de aller mest kinky kvinnene, ofte er litt overvektige. Mitt inntrykk er også at de mest kinky ofte er navere, hypokondere, gamere og liker filmer/serier som GOT og Ringenes herre. De har gjerne en «drømmefanger» hengende i stua også. Altså totalt forskjellige fra meg utenfor senga. Detter er altså bare basert på egen forskning, erfaring og fordommer. Du kan jo prøve denne Hansemann 😂. Har fått good reviews den. Sikkert top noch 👌. Lett å kaste rundt vil jeg tro.... 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. september #62 Del Skrevet 24. september Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 16.43): Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26? Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er? Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem? Problemet er at veldig slanke kvinner er en mangelvare. Når menn foretrekker veldig slanke kvinner, så må de samtidig være klare over at de med dette begrenser utvalget betydelig. Gjennomsnittlig BMI for kvinner er 26. BMI under 20 forekommer derfor veldig sjeldent, særlig hos voksne damer. De fleste veldig slanke damer er også veldig unge - og DETTE er også en preferanse mange eldre menn har. Der har de begrenset sitt utvalg ytterligere. Jeg har vært undervektig tidligere, og opplevd en god del usunn interesse fra eldre menn, selv om jeg har stygt ansikt. Sånne menn med tynnfetisj, som bare ser en pulbar kropp, og blir helt gale av det. Menn som ønsker seg langvarige forhold, har som regel mye romsligere preferanser enn "BMI under 20, punktum". De forstår at BMI endrer seg i løpet av livet, at veldig slanke unge jenter gjerne får former og endret kropp etter noen år og et par barnefødsler. Hvis de da har fetisj for slanke kropper, vil de da bryte forholdet fordi de ikke lenger klarer å ha sex med dama, som plutselig har blitt normalvektig. Så menn kan gjerne ønske seg slanke, unge og pene fotomodeller. Ingen hindrer dem i det. Men de får da ikke lov til å klage og syte over at INGEN damer vil ha dem, når det var de selv som har begrenset utvalget sitt nesten til null. De får heller ikke lov til å ta til takke med damer som de ikke liker, for så å presse dem til å slanke seg til undervekt (been there, done that med en eks). Da må de finne seg i å være single helt til det kommer en dame innenfor deres preferanser, som vil ha dem. Og hvis ingen slike damer vil ha dem, og de ikke ønsker å endre preferansene sine, så må de bare godta at de forblir alene. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. september #63 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 18.35): For meg, har vært i begge ender, opplevde jeg det å være på 18. Men kan sikkert variere fra kropp til kropp og veien dit. For min del var det kraftig under ernæring å da vil jo utsendet automatisk se usunnt ut og kroppen kjennes døende. Anonymkode: 3f950...301 Nettopp. Med BMI på 18 er det en del som mister mensen. Å miste mensen er kroppens måte å fortelle på at noe er veldig galt - derfor skrur kroppen av "unødvendige" funksjoner, som produksjon av barn. Jeg har ikke hørt om kvinner med BMI på 26 som har mistet mensen eller hatt utfordringer med å bli gravid PÅ GRUNN AV vekten sin. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #64 Del Skrevet 24. september Rosalilje84 skrev (32 minutter siden): Nettopp. Med BMI på 18 er det en del som mister mensen. Å miste mensen er kroppens måte å fortelle på at noe er veldig galt - derfor skrur kroppen av "unødvendige" funksjoner, som produksjon av barn. Jeg har ikke hørt om kvinner med BMI på 26 som har mistet mensen eller hatt utfordringer med å bli gravid PÅ GRUNN AV vekten sin. Det er veldig sannt, undervekt er farligere siden kroppen kan gå på for lite energi for å være der. Samtidig så har jeg ei jevn høy veninne, som bestandig har vært slank, mye smalere bygd enn meg også og på henne ser det fint ut. Men vil ikke hun skal være undervektig, men vil heller ikke hun skal føle hun er stygg eller mitt ordvalg "dødende"😅 om hun er. Hun er ei flott og sunn dame, med mensen. Å jeg har ofte sammenlignet meg med henne for hun er veldig vakker. Kjenner flere slanke som spiser som normalt, men man vet jo aldri hva som foregår i noens liv heller, ikke på normal vekt eller høyere heller. Jeg sliter mye med mat nå og det syns ikke for jeg er innenfor normalvekt. Kropp er vanskelig på mange måter, vi trenger ikke vanskelige kjærester oppå der igjen. Vil bare si det så folk ikke tror jeg dømmer deres kropp, det handler om trygghet og velvære. Vil ikke at noen skal ha fetisj kjærester som sulter eller fetere dem opp og presser dem inn i noen rare greier. Ekkel oppførsel å ha et sånnt kontrollert forhold til kroppen deres. Anonymkode: 3f950...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. september #65 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig sannt, undervekt er farligere siden kroppen kan gå på for lite energi for å være der. Samtidig så har jeg ei jevn høy veninne, som bestandig har vært slank, mye smalere bygd enn meg også og på henne ser det fint ut. Men vil ikke hun skal være undervektig, men vil heller ikke hun skal føle hun er stygg eller mitt ordvalg "dødende"😅 om hun er. Hun er ei flott og sunn dame, med mensen. Å jeg har ofte sammenlignet meg med henne for hun er veldig vakker. Kjenner flere slanke som spiser som normalt, men man vet jo aldri hva som foregår i noens liv heller, ikke på normal vekt eller høyere heller. Jeg sliter mye med mat nå og det syns ikke for jeg er innenfor normalvekt. Kropp er vanskelig på mange måter, vi trenger ikke vanskelige kjærester oppå der igjen. Vil bare si det så folk ikke tror jeg dømmer deres kropp, det handler om trygghet og velvære. Vil ikke at noen skal ha fetisj kjærester som sulter eller fetere dem opp og presser dem inn i noen rare greier. Ekkel oppførsel å ha et sånnt kontrollert forhold til kroppen deres. Anonymkode: 3f950...301 Det er enkelt å være slank som ung (forutsatt OK gener), før man har begynt med hele det svineriet med hormonell prevensjon og lignende. Det er dermed ikke enkelt å være sylslank som voksen, nettopp grunnet hormoner. Så er det slik at de som trener, gjerne veier mer enn de som ikke trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. september #66 Del Skrevet 24. september For øvrig er det utrolig hvor kyniske en del menn er. Noen går så langt som BMI på 17 som preferanse. BMI på 17,5 og lavere defineres som alvorlig undervekt, og personer med slik undervekt kan blant annet utvikle benskjørhet og svekket immunforsvar. Men det er sikkert ikke farlig at dama brekker beinet eller blir syk i ett kjør, bare hun er pulbar og sylslank! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. september #67 Del Skrevet 24. september Her er forresten svar fra medisinsk personell mht. det som undervekt kan gjøre med kroppen: https://www.ung.no/oss/455781 Og her er svar fra legen angående BMI på 26: https://www.ung.no/oss/EPHp5R3mP382xeKibbv1AN Altså, bedre for helsa å være lett overvektig (rett over normalvekt) enn undervektig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #68 Del Skrevet 24. september Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Det er enkelt å være slank som ung (forutsatt OK gener), før man har begynt med hele det svineriet med hormonell prevensjon og lignende. Det er dermed ikke enkelt å være sylslank som voksen, nettopp grunnet hormoner. Så er det slik at de som trener, gjerne veier mer enn de som ikke trener. Sannt, før barnefødsler også. Ikke at ingen blir slanke etterpå, men det kan jo komme endringer på kroppen. Jeg gikk opp mye på prevensjon(sluttet med den) veninna mi har ikke gått opp den samme pilla, men det kan jo hende det endrer seg med andre prevensjonsmidler. Mye som avgjør, men det er noen få som bestandig er tynne. Det kan være vanskelig også, for hører mange tynne får kommentarer på det. Faktisk syns jeg de har vært stygge mot henne, hun får ofte du er så tynn, og lignende, mens jeg får finere kommentarer om håret mitt eller at jeg har kvinnelige former. Hun er ei nydelig kvinne, med fine former, et smittende smil og øyne som havet selv. Men det er, du er så tynn hun får høre. Jeg gir henne komplimenter og håper hun får dem av andre enn de vi menger oss med sammen. Anonymkode: 3f950...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. september #69 Del Skrevet 24. september Sander33 skrev (2 timer siden): 25 er perfekt! Over 30 er litt fleskete kanskje for min aktive livsstil, men mange søte som kan trimmes ned, under 20 er for beinete, men de kan feedes opp. Trimmes ned og feedes opp? Innlegget oser av creepy menneskesyn spør du meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 24. september #70 Del Skrevet 24. september Mindblwn skrev (På 21.9.2024 den 18.56): For et meningsløst spørsmål. Vekt og BMI (med mindre det er i de ekstreme endene av skalaen) sier veldig lite om hvordan en person faktisk ser ut, det kommer jo helt an på hvordan fettet er fordelt på kroppen Så sant, veier kvinnen 110 og mesteparten er rundt magen er det ikke så særlig. Sitter mesteparten i rumpe/ lår pupper og armer er det herlig bare. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #71 Del Skrevet 24. september Kommer ann på om vekten kommer av at hun er usunn og chubby eller at hun er trent og har muskulatur. Anonymkode: 91229...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mindblwn Skrevet 24. september #72 Del Skrevet 24. september TomSawyer skrev (4 timer siden): Trimmes ned og feedes opp? Innlegget oser av creepy menneskesyn spør du meg.. Det er også et feilaktig syn at overvekt betyr at man ikke er aktiv. Min søster er ganske kraftig, men knuser meg i jogging og kondisjon. Ser det også på gruppetimer på treningssentere, enkelte folk er veldig aktive og spreke, men fordi de spiser et kalorioverskudd så er de ikke tynne. Selvfølgelig er det noe annet når man er så stor at det går utover bevegelighet og balanse, men det å være tynn sier heller ingenting om aktivitetsnivå/evne, KUN om kaloriinntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #73 Del Skrevet 24. september Det er for mye. Burde ligge et sted mellom 20 og 22. Anonymkode: eb1e0...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #74 Del Skrevet 25. september Jeg har bmi på 25, med slank overkropp med smal midje, brede hofter, lår og stor rumpe. Interesse fra menn skranter det ikke på, opplever at det er mange som forguder kroppen min 😊 Menn foretrekker forskjellig og så mangt - mange som kan foretrekke en bmi på 25. Anonymkode: 5b869...555 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #75 Del Skrevet 25. september Rosalilje84 skrev (23 timer siden): Problemet er at veldig slanke kvinner er en mangelvare. Når menn foretrekker veldig slanke kvinner, så må de samtidig være klare over at de med dette begrenser utvalget betydelig. Gjennomsnittlig BMI for kvinner er 26. BMI under 20 forekommer derfor veldig sjeldent, særlig hos voksne damer. De fleste veldig slanke damer er også veldig unge - og DETTE er også en preferanse mange eldre menn har. Der har de begrenset sitt utvalg ytterligere. Jeg har vært undervektig tidligere, og opplevd en god del usunn interesse fra eldre menn, selv om jeg har stygt ansikt. Sånne menn med tynnfetisj, som bare ser en pulbar kropp, og blir helt gale av det. Menn som ønsker seg langvarige forhold, har som regel mye romsligere preferanser enn "BMI under 20, punktum". De forstår at BMI endrer seg i løpet av livet, at veldig slanke unge jenter gjerne får former og endret kropp etter noen år og et par barnefødsler. Hvis de da har fetisj for slanke kropper, vil de da bryte forholdet fordi de ikke lenger klarer å ha sex med dama, som plutselig har blitt normalvektig. Så menn kan gjerne ønske seg slanke, unge og pene fotomodeller. Ingen hindrer dem i det. Men de får da ikke lov til å klage og syte over at INGEN damer vil ha dem, når det var de selv som har begrenset utvalget sitt nesten til null. De får heller ikke lov til å ta til takke med damer som de ikke liker, for så å presse dem til å slanke seg til undervekt (been there, done that med en eks). Da må de finne seg i å være single helt til det kommer en dame innenfor deres preferanser, som vil ha dem. Og hvis ingen slike damer vil ha dem, og de ikke ønsker å endre preferansene sine, så må de bare godta at de forblir alene. Kanskje du skal lære deg at BMI ikke sier noe om du er feit eller trent. Det regner utelukkende vekt for vektens del. En mann som er ekstremt muskuløs vil også ha høy BMI. De damene som er attraktive og slanke er gjerne muskuløs også og godt trent de har derfor betydelig høyere BMI enn 18. Det er ikke sexy at ei dame veier minst mulig. Det er at hun er godt trent, spretten rumpe, velformede pupper, veldefinert midje og muskler i beina så hun ikke ser ut som to tannpirkere med klær på. Anonymkode: 91229...146 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 27. september #76 Del Skrevet 27. september TomSawyer skrev (På 24.9.2024 den 10.35): Trimmes ned og feedes opp? Innlegget oser av creepy menneskesyn spør du meg.. Da tror du feil. Har en aktiv livsstil. Tykke damer får trim ved å være i min krets, og får mat så de slipper å sulte. Og alt du klarer å lirke ut av deg er ett dårlig menneskesyn. Du avslørte deg der. Du er nok hevet over de fleste du😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #77 Del Skrevet 27. september Sander33 skrev (4 timer siden): Da tror du feil. Har en aktiv livsstil. Tykke damer får trim ved å være i min krets, og får mat så de slipper å sulte. Og alt du klarer å lirke ut av deg er ett dårlig menneskesyn. Du avslørte deg der. Du er nok hevet over de fleste du😏 Du kan ikke kontrollere folk. Anonymkode: 3f950...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #78 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 10.20): Hvilken mann går og spør om bmi? Anonymkode: f86d7...7a7 Enda verre. Mange menn har en maksvekt uavhengig av høyde, f.eks 50 kg. Anonymkode: 2a6df...d91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #79 Del Skrevet 27. september Hans Tore Lem skrev (På 21.9.2024 den 16.20): Jeg foretrekker helt klart kvinner med BMI på under 20. Slanke med små stramme sprettromper og små/midddels struttepupper. Du beskriver en pre-pubertal 14-åring. Anonymkode: 2a6df...d91 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #80 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enda verre. Mange menn har en maksvekt uavhengig av høyde, f.eks 50 kg. Anonymkode: 2a6df...d91 Ikke akkurat menn noen går å lengter etter, så selv om de er et problem, er de ikke et attraktivt problem. Anonymkode: 3f950...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå