Gå til innhold

Menn, hva syns dere om en dame med BMI på 25?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går ikke akkurat rundt og måler det, men det er høyt nok til at jeg vet at jeg foretrekker noen som er noen knepp slankere. Jeg er slank, og akkurat på dette området liker jeg best kvinner som er litt i samme gate som meg selv.

Anonymkode: 91f51...188

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26?

Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. 
Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. 
Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er?  Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem?

For meg, har vært i begge ender, opplevde jeg det å være på 18. 

Men kan sikkert variere fra kropp til kropp og veien dit. For min del var det kraftig under ernæring å da vil jo utsendet automatisk se usunnt ut og kroppen kjennes døende.

Anonymkode: 3f950...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss jeg har en mann som tenner på meg,den jeg er. Ikke bmi en min. Vekt måles ikke i  kjærlighet, personlighet gjør. Hva slags forhold er dere egentlig i?? 

Jeg har bmi 19. Før hadde jeg 23.

Mannen min vet ikke min bmi en gang,hvem bryr seg?

Anonymkode: 82e50...1ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et meningsløst spørsmål.

Vekt og BMI (med mindre det er i de ekstreme endene av skalaen) sier veldig lite om hvordan en person faktisk ser ut, det kommer jo helt an på hvordan fettet er fordelt på kroppen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 time siden):

Akkurat dette er også min erfaring. Sånt sett er 1.50-1.60 og 50-60 kg helt ideelt, da er de ikke magre, og samtidig ikke uhåndterlige.

Gjør ikke noe om vekta stopper på 45 heller hvis de har litt spinkel beinbygning. Jeg søker ofte «petite» på hubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jøss jeg har en mann som tenner på meg,den jeg er. Ikke bmi en min. Vekt måles ikke i  kjærlighet, personlighet gjør. Hva slags forhold er dere egentlig i?? 

Jeg har bmi 19. Før hadde jeg 23.

Mannen min vet ikke min bmi en gang,hvem bryr seg?

Anonymkode: 82e50...1ec

19 høres helt perfekt ut. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

For meg, har vært i begge ender, opplevde jeg det å være på 18. 

Men kan sikkert variere fra kropp til kropp og veien dit. For min del var det kraftig under ernæring å da vil jo utsendet automatisk se usunnt ut og kroppen kjennes døende.

Enig i det du skriver. Jeg tenner ikke heller på anorektisk utseende der beina stikker ut og man ser veldig syk ut. 
Godt godt eksempel på en jente med sexy kropp, som er veltrent, sunn, slank og mest sannsynlig har lav BMI, er Camilla Gjersem som var med i mesternes mester. Det er en kroppstype jeg tenner på. Og da selvsagt også tvillingsøsteren. I alle fall før hun fikk barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26?

Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. 
Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. 
Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er?  Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem?

Farlig og farlig. I gjennomsnitt så er det mer "farlig" å ha BMI på 18 enn på 18. Sånn er det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (10 minutter siden):

Farlig og farlig. I gjennomsnitt så er det mer "farlig" å ha BMI på 18 enn på 18. Sånn er det.

Det var nok litt skrivefeil, men ja. Jeg er enig. Det er større sjans for å bli tatt av ørn hvis man er liten og lett. Eller blåse på vann i storm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå):

Det var nok litt skrivefeil, men ja. Jeg er enig. Det er større sjans for å bli tatt av ørn hvis man er liten og lett. Eller blåse på vann i storm

Større risk å dø tidlig var det jeg tenkte på. BMI på rundt 24-25 er det som ser ut som best. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (22 minutter siden):

Større risk å dø tidlig var det jeg tenkte på. BMI på rundt 24-25 er det som ser ut som best. 

Jeg vil uansett ha de lenge før de skal dø. 18-25 er beste alderen. :) 30 går bra. 
Så kan de jo heller øke BMIen når jeg har reist 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (2 timer siden):

En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir.

Resignert skrev (1 time siden):

Akkurat dette er også min erfaring. Sånt sett er 1.50-1.60 og 50-60 kg helt ideelt, da er de ikke magre, og samtidig ikke uhåndterlige.

Det kommer også an på mennenes fysiske styrke, og sjansen for at mannen kan kaste dama litt rundt avhenger også av mannens høyde.
Når menn helst vil ha små og petite damer de kan kaste litt rundt på, så er vel dette også en god grunn for kvinner å ha høydekrav til menn? Selv med dårlig fysisk form vil en mann som er høyere enn meg ha lettere for å "håndtere" meg enn en mann som er lavere enn meg. Så der, mine damer og herrer, har dere grunnen til at damer har krav til høyde! ingen damer vil være hun svære kjerringa som ikke er så lett å kaste rundt i senga, så da velger man de høye mennene som er mest sannsynlig at de klarer å hanskes med oss. Veldig mange norske kvinner er ikke petite små kvinner under 160 cm, så da må vi sikte høyt for å finne menn som ikke gir oss opp.
At menns krav til slanke damer ikke kan sammenlignes med kvinners krav til høye menn (som alltid påstås i sånne tråder på KG) er altså bare bullshit. Kvinners høydekrav henger tett sammen med menns vekt- og størrelseskrav til kvinner. Menns våte drøm om små petite kvinner påvirker definitivt kvinners ønske om å ha menn som er en god del høyere enn dem, for ingen vil være hun digre godzillaen i forholdet.

Anonymkode: 21c62...406

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kommer også an på mennenes fysiske styrke, og sjansen for at mannen kan kaste dama litt rundt avhenger også av mannens høyde.
Når menn helst vil ha små og petite damer de kan kaste litt rundt på, så er vel dette også en god grunn for kvinner å ha høydekrav til menn? Selv med dårlig fysisk form vil en mann som er høyere enn meg ha lettere for å "håndtere" meg enn en mann som er lavere enn meg. Så der, mine damer og herrer, har dere grunnen til at damer har krav til høyde! ingen damer vil være hun svære kjerringa som ikke er så lett å kaste rundt i senga, så da velger man de høye mennene som er mest sannsynlig at de klarer å hanskes med oss. Veldig mange norske kvinner er ikke petite små kvinner under 160 cm, så da må vi sikte høyt for å finne menn som ikke gir oss opp.
At menns krav til slanke damer ikke kan sammenlignes med kvinners krav til høye menn (som alltid påstås i sånne tråder på KG) er altså bare bullshit. Kvinners høydekrav henger tett sammen med menns vekt- og størrelseskrav til kvinner. Menns våte drøm om små petite kvinner påvirker definitivt kvinners ønske om å ha menn som er en god del høyere enn dem, for ingen vil være hun digre godzillaen i forholdet.

Selvsagt. Kvinner kan selvsagt også ha like krav til oss menn. Selv er jeg 195 cm, og det er helt topp om kvinnen er 40 cm lavere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (3 timer siden):

18,5-25 er vel under normal. 
Litt undervektig er vel ikke så farlig heller. Mange kvinner som er litt undervektige selv om de spiser masse. Bare heldige med genene

Du vet, for å være 160 høy og ha en BMI på 18 så vil det si en vekt på 48 kg? :) I min høyde, 170 cm som også er litt over gjennomsnittet, så vil det tilsi 52 kg? :) Jeg har veid 52 kg flere ganger, men aldri vært slank. Jeg tror det henger veldig godt med det som er nevnt i artikkelen her, nemlig at menn ser på en kvinne og tror at de veier mer enn de gjør. 

Anonymkode: ba321...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har ikke lyst til å bli kastet rundt og bryr meg ikke om en mann er mye høyere enn meg. 

Har innsett at mye av dette er patetisk basert på hva noen perverse med ego problemer tenker. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bør helst ha BMI på ca 30....🎉

Anonymkode: 95213...012

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.39):

Altså på grensen mellom normalvektig og overvektig. Er det for tjukk? Er det innafor men hadde vært finere om hun var lettere? 

Anonymkode: 39201...1df

Bmi forteller ikke alt ..og vi menn ser veldig forskjellig på det der.

La meg si det sånn at for meg kan en kvinne på hundre kilo kan være sykt deilig mens en på 45 er uinteressant...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 er perfekt! 

Over 30 er litt fleskete kanskje for min aktive livsstil, men mange søte som kan trimmes ned, under 20 er for beinete, men de kan feedes opp. 

Endret av Sander33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen som er trent og i form er 25 helt perfekt. 

Mange andre som kler bittelitt former fint og. Bmi er en guideline at best.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...