AnonymBruker Skrevet 20. september #21 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Herregud, bare herregud. Ikke rart det er mye galt i verden. Anonymkode: 48064...776 Hæ? Hva er galt i at samboeren hennes vil hun skal ha en sunn og normal BMI? Anonymkode: 49c91...44e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #22 Del Skrevet 20. september Slike tråder har en lei tendens til å bare bli nedrakking og stygge kommentarer om det motsatte igjen (altså i dette tilfellet kropper som beveger seg i området normalvekt-undervekt) fordi en tror at for å gi komplimenter til noen eller uttykke at en liker noe må en samtidig også si noe stygt om "de andre". Noen liker i øvre sonen av normalvekt, andre mot den nedre sonen av normalvekt mens noen foretrekker midt på treet. Og for veldig mange er det ikke nødvendigvis et fasitsvar på en tiltrekkende BMI men helhet. Altså at både den øvre, midt på treet og nedre del av bmi skalaen kan være tiltrekkende. Anonymkode: f94d4...6eb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. september #23 Del Skrevet 21. september (endret) AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 9.39): Altså på grensen mellom normalvektig og overvektig. Er det for tjukk? Er det innafor men hadde vært finere om hun var lettere? Anonymkode: 39201...1df Det må vel være ei perfekt dame. men spørs hva du søker her. Endret 24. september av feliek54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #24 Del Skrevet 21. september BMI sier lite om fysisk allmenntilstand. Trente mennesker kan ha høy BMI og ha bra helse. Selv har jeg 34 i BMI. Med denne BMI har jeg allikevel tydelige magemuskler og hvilepuls på 52. Når en lever et aktivt liv med tiår med styrketrening, svømming og annet, så blir man en maskin som har kapasiteter langt ut over norm, og da er BMI et håpløst verktøy. For normen, uaktiv skinnyfat, ja da snakker vi BMI som verktøy. Du som er utrent og overvektig, du bør lytte når legen gir uttrykk for bekymring, ja selv om denne gir faen i å kommentere det, du er bare en av mange på legelisten, og det er ikke rent få i Norge som venter på plassen din. Anonymkode: e4401...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. september #25 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hæ? Hva er galt i at samboeren hennes vil hun skal ha en sunn og normal BMI? Anonymkode: 49c91...44e Bmi forteller ingenting om personen er sunn eller ikke. Man kan ha mye muskler, og dermed få høyere Bmi. Bmi skal egentlig ikke brukes sånn vi bruker den, den er ikke ment å bli brukt på individuelt nivå! Sånn ifølge han som fant på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #26 Del Skrevet 21. september Jeg foretrekker helt klart kvinner med BMI på under 20. Slanke med små stramme sprettromper og små/midddels struttepupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #27 Del Skrevet 21. september Jeg har 24,2 i BMI og får veldig mye oppmerksomhet fra menn da jeg har stor sprettrumpe som i grunn er ganske sjelden på norske damer. Skulle tro jeg hadde brasilianske aner sånn egentlig. Har også relativt kraftige muskuløse lår som står i stil, og normal fettprosent. Er fornøyd og trygg i den kroppen og vekten jeg har Folk med samme BMI ser i grunn veldig forskjellig ut! Man har ulik fasong og ulik andel fettprosent i forhold til muskelmasse. Det påvirker mye. Anonymkode: 45fd9...fb2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #28 Del Skrevet 21. september Hans Tore Lem skrev (11 minutter siden): Jeg foretrekker helt klart kvinner med BMI på under 20. Slanke med små stramme sprettromper og små/midddels struttepupper. Da er de jo nesten undervektige.. Anonymkode: d622d...f36 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #29 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er de jo nesten undervektige.. Anonymkode: d622d...f36 18,5-25 er vel under normal. Litt undervektig er vel ikke så farlig heller. Mange kvinner som er litt undervektige selv om de spiser masse. Bare heldige med genene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #30 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er de jo nesten undervektige.. Anonymkode: d622d...f36 Man er ikke undervektig med en bmi på 20. Har selv det og må ned 9 kg for å nå undervektig bmi. 9 kg er ikke akkurat lite. Anonymkode: 47f62...759 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #31 Del Skrevet 21. september Hans Tore Lem skrev (5 minutter siden): 18,5-25 er vel under normal. Litt undervektig er vel ikke så farlig heller. Mange kvinner som er litt undervektige selv om de spiser masse. Bare heldige med genene Ikke så farlig? Sånn bortsett fra at det sliter mer på kroppen, reduserer fertilitet og gjør deg regelrett dum så er det såklart ikke farlig. Alt for å tekkes utseendegalskapen. Anonymkode: 195c0...121 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #32 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke så farlig? Sånn bortsett fra at det sliter mer på kroppen, reduserer fertilitet og gjør deg regelrett dum så er det såklart ikke farlig. Alt for å tekkes utseendegalskapen. Anonymkode: 195c0...121 Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26? Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er? Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #33 Del Skrevet 21. september Hans Tore Lem skrev (Akkurat nå): Tror du det er mer farlig å ha 18 i BMI enn å ha 26? Så fort en mann skriver at han foretrekker slanke kvinner, så får han kritikk. Og tenk på de stakkars kvinnene som må være så tynne for at mannen skal like det. Hvis noen skriver at de liker litt ekstra fett på kroppen, så blir de jo helter. Tror du ikke de som selv synes de er for tynne og ønsker mer fett på kroppen, også blir glad for å møte menn som liker de slik de er? Det hadde vel vært værre for dem om ingen tente på dem? Jeg synes det er groteskt å tenne på dårlig helse, om det er undervekt eller overvekt er det samme for meg. Det du skriver på slutten der er jo idioti, hva hvis de klarer å oppnå en sunn vekt da? Skal mannen dumpe dem og finne seg en ny undervektig partner? Menn som tenner på undervekt er de samme typene som tenner på overvekt og «feeding», og det er sykt og bør ikke hylles. Anonymkode: 195c0...121 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #34 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er groteskt å tenne på dårlig helse, om det er undervekt eller overvekt er det samme for meg. Det du skriver på slutten der er jo idioti, hva hvis de klarer å oppnå en sunn vekt da? Skal mannen dumpe dem og finne seg en ny undervektig partner? Menn som tenner på undervekt er de samme typene som tenner på overvekt og «feeding», og det er sykt og bør ikke hylles. Anonymkode: 195c0...121 Så du mener at man kun burde tenne på folk som har BMI mellom 18,5 og 25? Resten burde egentlig ikke ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #35 Del Skrevet 21. september SlemUlv skrev (1 time siden): Bmi forteller ingenting om personen er sunn eller ikke. Man kan ha mye muskler, og dermed få høyere Bmi. Bmi skal egentlig ikke brukes sånn vi bruker den, den er ikke ment å bli brukt på individuelt nivå! Sånn ifølge han som fant på det. Jeg anser det som svært usannsynlig at en trent kvinne er usunn med BMI på 22. Det tilsvarer cirka 64 kg på en kvinne som er 1,70 høy. Antakelig vil det være et godt balansert forhold mellom muskler og fett her. Derimot vil denne kvinnen være i kategorien overvekt om hun går opp 10 kg. Med mindre hun er en topptrent idrettsutøver er det ikke særlig sannsynlig at all denne ekstravekten skyldes muskelmasse. Anonymkode: 49c91...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. september #36 Del Skrevet 21. september Hans Tore Lem skrev (1 minutt siden): Så du mener at man kun burde tenne på folk som har BMI mellom 18,5 og 25? Resten burde egentlig ikke ha sex? Hva med å ignorere Bmi i det hele tatt? Den har null å si! Man vet ikke om folk er sunne eller ikke, utfra det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #37 Del Skrevet 21. september SlemUlv skrev (10 minutter siden): Hva med å ignorere Bmi i det hele tatt? Den har null å si! Man vet ikke om folk er sunne eller ikke, utfra det. Helt enig. Jeg tenner ikke på om folk er sunne eller ikke, men det er i hovedsak kvinner i den gruppa jeg nevnte jeg finner mest attraktive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #38 Del Skrevet 21. september En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir. Og generelt bedre tilgjengelighet. Ikke noe fett og valker i veien. Når det er sagt, så er min erfaring at de aller mest kinky kvinnene, ofte er litt overvektige. Mitt inntrykk er også at de mest kinky ofte er navere, hypokondere, gamere og liker filmer/serier som GOT og Ringenes herre. De har gjerne en «drømmefanger» hengende i stua også. Altså totalt forskjellige fra meg utenfor senga. Detter er altså bare basert på egen forskning, erfaring og fordommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 21. september #39 Del Skrevet 21. september Hans Tore Lem skrev (49 minutter siden): En av grunnene til at jeg tenner mest på små slanke og lette kvinner, er at de er lettere å slenge rundt i senga. De er lettere å løfte for stående sex og stående 69. De er heller ikke så tunge å ha oppå seg når de rir. Og generelt bedre tilgjengelighet. Ikke noe fett og valker i veien. Akkurat dette er også min erfaring. Sånt sett er 1.50-1.60 og 50-60 kg helt ideelt, da er de ikke magre, og samtidig ikke uhåndterlige. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #40 Del Skrevet 21. september Top notch. Anonymkode: d9901...0cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå