Gå til innhold

Menn, hva syns dere om en dame med BMI på 25?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså på grensen mellom normalvektig og overvektig. Er det for tjukk? Er det innafor men hadde vært finere om hun var lettere? 

Anonymkode: 39201...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt kjøtt på kroppen er sexy.

Anonymkode: d394e...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fint innafor det- men om en er finere om hun var lettere?

Jeg vil heller snu spørsmålet - Ville hun vært lykkeligere om hun var lettere? Om hun tror det, så ville jeg forsøkt å støtte henne i dette, om ikke så hadde jeg aldri i verden stresset det. Happy wife, happy life.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi er enige om at dette kun er overfladisk og visuelt; jeg legger ikke merke til litt ekstra, hvis det er på de riktige stedene. Fasong, holdning ,og proporsjoner trumfer alt. Muskler veier også mer enn fett. 

Anonymkode: 04829...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Altså på grensen mellom normalvektig og overvektig. Er det for tjukk? Er det innafor men hadde vært finere om hun var lettere? 

Anonymkode: 39201...1df

Det avhenger av kroppsbygning. Ofte syns jeg bmi på 25 er altfor tynt på folk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Er du en toppidrettsutøver med synlig definerte muskler er det hot. Er det bare fett er det negativt.

Anonymkode: 806f6...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken mann går og spør om bmi?

Anonymkode: f86d7...7a7

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hehe, menn klarer ikke bedømme BMI på damer. De tror som regel den er høyere/vi er mer overvektige enn vi egentlig er.

https://www.forskning.no/psykologi-kjonn-og-samfunn-overvekt/menn-tror-kvinner-veier-for-mye/740662

Anonymkode: f7eea...f53

Samme med alder, de tror de er så unge, men kvinner i økende yngre alder enn dem, 20, 30, 40 år yngre er gamle når de har passert 30.

Orker det ikke. 

Anonymkode: 3f950...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvilken mann går og spør om bmi?

Anonymkode: f86d7...7a7

Mange tråder her om menn liker store damer eller slanke damer osv. Men da er det gjerne enormt stort spenn i hva folk legger i «stor». For noen er det 100kg og for andre er alt over 60kg stort. Så spm om BMI er forsøk på noe mer objektiv referansepunkt. Jeg er nysgjerrig:)

Anonymkode: 39201...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg synes om henne kommer helt an på, men BMI'en er ikke en del av mitt vurderingsgrunnlag. Bmi på 25 burde ikke skremme noen! 

Anonymkode: e7c3e...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hehe, menn klarer ikke bedømme BMI på damer. De tror som regel den er høyere/vi er mer overvektige enn vi egentlig er.

https://www.forskning.no/psykologi-kjonn-og-samfunn-overvekt/menn-tror-kvinner-veier-for-mye/740662

Anonymkode: f7eea...f53

Dette var jo litt trist lesning…

Anonymkode: 39201...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...