Alice123 Skrevet 20. september #41 Del Skrevet 20. september Snakker til meg selv, særlig om det er en stressende situasjon så sier jeg det viktigste høyt. Eks. i vanskelig trafikk så syntes jeg det hjelper å "fortelle meg selv" hva som skjer og hva jeg skal gjøre. Har adhd så har ti tanker i hodet samtidig, da hjelper det å si den viktigste tanken høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 20. september #42 Del Skrevet 20. september Snakker med både meg selv og hunden hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #43 Del Skrevet 20. september Jeg snakker til meg selv hele tiden. Synes det gjør at jeg blir bedre sosialt siden jeg uttaler setninger og ord hele tiden, så funker som trening for meg Anonymkode: fed2f...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #44 Del Skrevet 20. september Absolutt. Trives best i mitt eget selskap 😆 Anonymkode: 8ee5f...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #45 Del Skrevet 20. september Jeg både snakker med meg selv og jeg synger mye, noen ganger glemmer jeg meg å står kanskje brått i toget på vei hjem å sier å skal vi på denne siden i dag, så kan jeg brått synge høyt😂 Engang pirket en mann meg på skulderen å spurte om jeg kunne synge inni meg, jeg var helt sikker på at jeg gjorde det. Så joda jeg er en raring. Mamma snakker også mye med seg selv, så jeg har det nok fra henne 😁 Anonymkode: f504f...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #46 Del Skrevet 20. september Peanut skrev (5 timer siden): Hva er så galt med å snakke med seg selv da? Et kjapt søk på Google viser at de mer intelligente menneskene prater med seg selv: https://www.yourtango.com/self/is-talking-to-yourself-a-sign-of-intelligence https://www.bbc.com/worklife/article/20170428-why-talking-to-yourself-is-the-first-sign-of-success Svaret blir vel at det som er galt med å snakke høyt med seg selv er at de mindre intelligente syns det er rart😂 Anonymkode: edc28...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #47 Del Skrevet 21. september Åja, stadig vekk. Senest i dag når jeg sjekket postkassa ved døra, vet ikke hva naboene tenker...haha Anonymkode: d20ac...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #48 Del Skrevet 21. september Jeg snakker til de andre personlighetene av og til, men jeg har en diagnose da. Ikke noe galskap-oppførsel, men av og til hjelper det for å roe oss ned. Kun når ingen andre er tilstede. Ville bare nevne det, siden alle de andre svarer her at de snakker til seg selv «men er ikke syke altså, hAhA». Anonymkode: 59b59...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #49 Del Skrevet 21. september Ja, har gjort det siden barneskolen siden jeg var venneløs og var mye alene. Det er mer at jeg tenker høyt vil jeg si. Mener det er veldig terapeutisk, da en sier noe høyt enn å holde det for seg selv. Spesielt vanskelige temaer som man ikke kan snakke med andre om. Anonymkode: 45ada...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #50 Del Skrevet 22. september Jeg har pratet med meg selv så lenge jeg husker. Og nå er jeg over 50. Prater selvfølgelig ikke høyt til meg selv i butikken, men har en indre dialog jevnlig. Når ting koker i hodet benytter jeg denne måten til å sortere. Går en lang tur i skogen eller på øde steder, og prater med meg selg til jeg har tømt alle "skuffene i kommoden" og sortert tankene på nytt. Da kan jeg gå hjem og ha nye perspektiver på tingenes tilstand. Anonymkode: 4523f...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 22. september #51 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 1.52): Jeg har i d siste lagt merke til at jeg snakker med meg selv. Tenker høyt, og diskuterer/ lufter ting… med meg selv… Er d rart, eller er d flere som gjør d? (Er ikke ruset eller psykisk ustabil) Anonymkode: 6c9a4...4b9 Nope, det har jeg aldri gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå