Gå til innhold

Snakker dere med dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i d siste lagt merke til at jeg snakker med meg selv. Tenker høyt, og diskuterer/ lufter ting… med meg selv… Er d rart, eller er d flere som gjør d? (Er ikke ruset eller psykisk ustabil) 

Anonymkode: 6c9a4...4b9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, snakker ofte med meg selv.

Men nå har jeg fått meg hund, og snakker sjeldnere med meg selv, men desto oftere til hunden 😄

Anonymkode: db4bf...2be

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)

Snakker med hunden, og  ikke alltid jeg forstår Hedmark dialekten hans 😆

Hær ska vi ha tæ mædda i morra? Skæ vi ha midda hælgon tvælv? 

Endret av Margit777
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har i d siste lagt merke til at jeg snakker med meg selv. Tenker høyt, og diskuterer/ lufter ting… med meg selv… Er d rart, eller er d flere som gjør d? (Er ikke ruset eller psykisk ustabil) 

De fleste snakker jo ikke med seg selv, men i imiterer en sosial setting. Smaker på setninger og diskusjoner. Stor forskjell på det og feks snakke med seg selv i form av flere personligheter feks. 

Anonymkode: ae403...893

• Liker 2
Skrevet

Ja, snakker ofte med meg selv.

Men nå har jeg fått meg hund, og snakker sjeldnere med meg selv, men desto oftere til hunden 😄

Anonymkode: db4bf...2be

Jeg har katt, snakker masse med katten, og meg selv…😅 ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg har katt, snakker masse med katten, og meg selv…😅 ts

Hva sier du til deg selv da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva sier du til deg selv da?

Jeg må ringe til mamma så hun kan oversette 

• Nyttig 1
Skrevet

Aldri snakket med meg selv, men jeg har heller aldri en stemme i hodet.

Anonymkode: 6f3a8...2d8

Skrevet

Haha, jeg snakker med kattene😅 Det jeg snakker om varierer veldig, alt ettersom hva som ramler inn i hodet og hva jeg holder på med🤷‍♀️😅

Det "verste" er at de svarer, eller to av dem, den siste holder alltid kjeft, utenom om vi er for treg med å slippe henne inn, da klager og kjefter hun litt🙈😂

Anonymkode: ae77f...381

• Liker 1
Skrevet

Absolutt!

Prater ofte til meg selv, og ler av det. Har null dårlig samvittighet, og har ikke stemmer i hodet :fnise:

Tror de fleste gjør det av og til. Går selvsagt ikke ute blant folk og snakker med meg selv, det foregår veldig diskret!!

Anonymkode: c885c...d5e

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg tenker på noe- så snakker jeg, ser for meg situasjoner eller personer- også er samtalen igang😅 Ts

• Liker 1
Skrevet

Ja. :nikke: Måtte skjerpe meg litt da jeg oppdaget at jeg gjorde det i butikken og på bussen også
...for  gammel er jeg ikke ennå. :) Kjempefint å lufte ting og få kloke svar. 

• Liker 2
Skrevet

Nesten hele tiden. MÅ si tankene mine (de er mange og påtrengende) høyt til meg selv, klarer ikke å "holde igjen". Foreldrene mine er lik. Mistenker at jeg har adhd 

Anonymkode: ead20...639

Skrevet

Prater med meg selv og med hunden. Ellers går jeg rundt å nynner/synger på forskjellige fraser 😂 Er veldig stille sosialt, er nok helt utslitt av hvordan jeg driver på alene 😅

Anonymkode: f687a...d22

Skrevet

Konsekvent. Kommenterer ting jeg glemmer, sukker og stønner over tabber, nynner når jeg skal konsentrere meg, og prater meg dessverre gjennom handlelisten på butikken også. Tar meg selv i det og stopper, men fortsetter igjen så snart jeg faller i andre tanker. Pytt pytt tenker jeg, så lenge jeg blir enig 😅

Anonymkode: ca81d...440

• Liker 1
Skrevet

På en måte: banner. Møter et problem? 

Når noe veldig fint, uventet eller spesielt skjer så kan jeg kommentere det høyt.

Anonymkode: cc6ea...02b

Skrevet

Bare når jeg blir irritert, og det kommer noen stygge gloser. Snakker med kattene da, men da er jeg ikke irritert.

Anonymkode: 1d371...39e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De fleste snakker jo ikke med seg selv, men i imiterer en sosial setting. Smaker på setninger og diskusjoner. Stor forskjell på det og feks snakke med seg selv i form av flere personligheter feks. 

Jeg snakker til meg selv…

"Navn husk å legg bilnøklene der"

"Bra jobba navn"

"Det der gjorde du bra navn"

"Oj, det kunne du gjort annerledes navn"

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, veldig ofte. Har gjort det i mange år. Litt flaut når andre hører det, men klarer ikke å slutte med det heller 😄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...