AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #1 Del Skrevet 19. september 2024 Jeg skal fly innenlands med tursekk på 80 liter, må den sjekkes inn som spesialbagasje eller vanlig baggasje? Jeg ser det står ulikt flere steder og lurer på om noen har erfaring. Flyr med sas hvis det er relevant. Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #2 Del Skrevet 19. september 2024 Sendt som vanlig mange ganger. Anonymkode: e6bbb...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sendt som vanlig mange ganger. Anonymkode: e6bbb...154 Kan man sjekke det inn i selvinnsjekk? Er det noe jeg bør tenke på før jeg sjekker inn? Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #4 Del Skrevet 20. september 2024 Er det noen andre med erfaringer? Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #5 Del Skrevet 20. september 2024 Ingen flere med erfaring på morgenen? (Får skylde meg selv som stiller spørsmål midt på natten) 🤣 Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #6 Del Skrevet 20. september 2024 Innenlands pleier det å gå greit (men utenlands har jeg ofte måttet sende som spesialbagasje). Anonymkode: 16eef...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #7 Del Skrevet 20. september 2024 Vi måtte sjekke den inn som spesialbagasje. Hadde en gjennomsiktig søppelsekk rundt slik at det ikke vart noe som stakk ut eller som kunne hekte seg fast, men det hjelp ikke. Dette var innlands ifjor. Anonymkode: 36e37...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #8 Del Skrevet 20. september 2024 En har ofte måtte putte i ei kasse, men har gått som vanlig bagasje. Icelandair på Keflavik sender alt som ikke er helt vanlig koffert som spesialbagasje, men det kommer på det vanlige båndet når en henter i Norge Anonymkode: 0df48...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #9 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi måtte sjekke den inn som spesialbagasje. Hadde en gjennomsiktig søppelsekk rundt slik at det ikke vart noe som stakk ut eller som kunne hekte seg fast, men det hjelp ikke. Dette var innlands ifjor. Anonymkode: 36e37...68b Fikk dere ordna det lett på flyplassen? Hvilket selskap reiste dere med? Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #10 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Innenlands pleier det å gå greit (men utenlands har jeg ofte måttet sende som spesialbagasje). Anonymkode: 16eef...1fa Må du gjøre noe når du skal sjekke den inn? F. eks pakke den i pose eller er det nok å bare stramme alt av bånd? Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #11 Del Skrevet 20. september 2024 Jeg har pleid å ta sånn tynn plastfolie rundt, slik at inge ting stikker ut og slik at ingen kan åpne lommer. Anonymkode: af3f9...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #12 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har pleid å ta sånn tynn plastfolie rundt, slik at inge ting stikker ut og slik at ingen kan åpne lommer. Anonymkode: af3f9...97f Hva slags folie bruker du? Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 20. september 2024 #13 Del Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg skal fly innenlands med tursekk på 80 liter, må den sjekkes inn som spesialbagasje eller vanlig baggasje? Jeg ser det står ulikt flere steder og lurer på om noen har erfaring. Flyr med sas hvis det er relevant. Anonymkode: 31561...bfb Brukte mye tursekk tidligere da jeg reiste, og jeg har alltid sjekket den inn som vanlig bagasje. Jeg knyter kun de løse trådene sammen og legger dem på bagasjebåndet. Man kan bruke plastfolie man får kjøpt på dagligvare-butikker, men jeg har kun måtte gjøre dette en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #14 Del Skrevet 20. september 2024 Sjekker inn som vanlig bagasje. Passer på at det ikke er løse stropper (knyter sammen etc). Har gjort dette med 75l ryggsekk. Anonymkode: 9bbfd...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #15 Del Skrevet 20. september 2024 Takk for alle tips og forslag. Løsningen i dag ble gaffateip fordi jeg stressa meg selv opp. 😅 Folk titta merkelig på meg, men jeg var rolig og alt gikk bra. Løsningen til returen er at jeg har kjøpt en ryggsekkbeskytter. Blir spenennde å se om jeg får den på med sekken pakket, men det virker lovende. Skulle det ikke gå så har jeg fortsatt gaffateip 😂 Anonymkode: 31561...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå