AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Har ikke drukket så mye før og er litt spent på hvor mye man kan drikke før man er full. Er jente, 168 cm og veier 55 kilo. Hvor påvirket vil jeg bli av å chugge 330 ml øl hvis jeg spiser først? Anonymkode: f96b3...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Du kan kjenne det, men tviler på at effekten er stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Du blir ikke full av en butikkøl, verken 330 eller 500. Du blir ikke engang brisen. Men - og dette er viktig, ts. «En øl» er ikke bare helt standard butikkøl, den typen man gjerne starter med å drikke. Det finnes øl på Vinmonopolet og på barer som du vil bli brisen av. Et enkelt eksempel: En standard flaske corona fra butikken har alkoholprosent 4,5. Min lokale bryggerihuset selger øl med 12%. Altså nesten det tredoble. Så sjekk flasken eller menyen, om du er rundt forbi og drikker øl du ikke er kjent med. Og juster konsum etter innhold. Husk også at en som drikker lite tåler lite, og at vi alle på en dag med dårlig form, dårlig søvn etc tåler mindre enn vår egen «normal». Anonymkode: afd57...0dc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Nei, det gjør du ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september (endret) Djungelvrål skrev (4 minutter siden): Nei, det gjør du ikke. Prøv en 0,33 med Armageddon eller Snake Venon og jeg garantarer at du blir full, vill nok merke det med ei flaske Trappiste Rochefort også. Endret 19. september av bvp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå