Gå til innhold

Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?

askjiir

Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er de mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?   

120 stemmer

1. 1. Damer over 50: Synes du menn i 20 årene er mer tiltrekkende enn menn i 50 årene?

• Ja
      25
    • Nei
      95

Anbefalte innlegg

Jeg syntes ikke menn i 20-årene var tiltrekkende da jeg selv var på den alderen en gang. Alltid likt dem eldre, og det har ikke endret seg med årene.

Anonymkode: 0ddb5...5bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Menn liker yngre kvinner, kvinner liker eldre menn :) Det er bare naturlig

Anonymkode: 10c34...466

Jeg liker jevnaldrende. Prøvde 7 år eldre EN gang, aldri mer. Nå er det max 3 år opp eller ned. Gikk for en som er året yngre sist

Anonymkode: 0d616...17a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er ikke smågutter det snakkes om her. Det snakkes om unge menn i 20 årene. Greit å vite hva tråden handler om før man skriver. Les overskriften.

Anonymkode: df582...7a9

Ikke meg du siterer men for ei på over 50 er en i 20 årene som hennes eget barn, derav smågutter. Gutter blir alltid smågutter. Det er en naturlig morsinstinkt som slår til og dermed også sperrer for denne merkelige seksuelle preferansen som noen har.

Personlig finner jeg det fullstendig unormalt å fatte interesse for en yngre gutt eller mann som i alder faktisk kunne ha vært min sønn.

Anonymkode: b0021...b8d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (På 19.9.2024 den 23.00):

.

Ja mye kjekkere.

Dame 50+

Anonymkode: 0e04f...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Menn liker yngre kvinner, kvinner liker eldre menn :) Det er bare naturlig

Anonymkode: 10c34...466

Jeg liker både yngre og eldre menn, men noen års forskjell. 

Anonymkode: 05010...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg du siterer men for ei på over 50 er en i 20 årene som hennes eget barn, derav smågutter. Gutter blir alltid smågutter.

Nei 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja mye kjekkere.

Dame 50+

Anonymkode: 0e04f...fad

Hva er greia med at et fåtall av eldre kvinner foretrekker yngre menn, mens ett flertall av eldre menn foretrekker yngre kvinner.?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (7 minutter siden):

Hva er greia med at et fåtall av eldre kvinner foretrekker yngre menn, mens ett flertall av eldre menn gjør det?

At menn er i hovedsak skaphomofile mener du? Nei si det! Eldre menn ser kanskje seg selv i yngre menn, og synes det er digg, mens eldre kvinner ser sine sønner i yngre menn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (9 timer siden):

Hva er greia med at et fåtall av eldre kvinner foretrekker yngre menn, mens ett flertall av eldre menn foretrekkeryngre kvinner.?

Det er vel biologien med at menn vil spre genene sine, og damer i 50-årene er ferdige med det. Men mine kompiser liker generelt best damer på egen alder eller muligens ned til 35. Damene går ned maks 10 år, selv kun for sex. Kun for sex går mannfolka ned til 25. Dette diskuterte vi en fuktig kveld.

Anonymkode: 054c9...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (9 timer siden):

Hva er greia med at et fåtall av eldre kvinner foretrekker yngre menn, mens ett flertall av eldre menn foretrekkeryngre kvinner.?

Menn ser på kropp og utseende, kvinner ønsker en viss modenhet i en partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er vel biologien med at menn vil spre genene sine, og damer i 50-årene er ferdige med det. Men mine kompiser liker generelt best damer på egen alder eller muligens ned til 35. Damene går ned maks 10 år, selv kun for sex. Kun for sex går mannfolka ned til 25. Dette diskuterte vi en fuktig kveld.

Menn bør være ferdige de også, de har ikke helse til å ta seg av små barn i økende alder. Sæd blir dårligere.

Jeg syns de yngre er pene mennesker, men jeg føler et ansvar for dem og tenker konsekvent. 25 for meg nå er ikke utenkelig, men det er ikke så mye yngre enn meg. Under 25 derimot føles feil, for det var da jeg ble 25 jeg følte jeg våktnet til omverdenen i større grad. Jeg kommer derimot til å passe på å ta muligheten om det føles riktig å ligge med 25 åringer senere, også fordi jeg syns vi kvinner skal slippe å ta på oss et unødig ansvar for samfunnet og bestandig trekke korte strå og forvnete for lite av menn. Jeg trenger ikke måtte ligge eller like eldre menn, det er ikke så naturlig for kroppen min sammenlignet med noe jeg blir fortalt er det jeg skal like. Ser ikke oppover i alder å tenker, steike ta, kjekk mann. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn ser på kropp og utseende, kvinner ønsker en viss modenhet i en partner. 

Menn er ikke modne, bare fordi de blir eldre, det er en personlighet. Derfor, se på utsndet og kropp, og personlighet, ikke alder. Ikke fall for en illusjon, som kun er skapt for å gangne menn, vi kan ha sexy liv vi også, vi trenger ikke sittet såret og ventende på eldre menn som uansett ikke liker oss så godt en gang. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51. Menn i 20-årene er gutter i mine øyne, men jeg har en litt irriterende tendens til å finne menn på rundt 35-40 attraktive. Vet selvfølgelig at jeg blir for gammel for dem – og når jeg leter etter en kjæreste er det på min egen alder :) . Har et lite gym-crush på en som er 52, men han kunne sikkert lett fått en dame på 35-40 😅

Skal ikke være enkelt å bli eldre som dame!

Endret av micromaya
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke svare ja eller nei på det, da jeg tenner på utseendet og personlighet. Det finnes attraktive menn i begge grupper. Selv er jeg 44 og vil si at en vesentlig yngre mann er uaktuell som kjæreste, men som elsker kan han absolutt være aktuell.

Anonymkode: b294f...725

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ingen av de attraktive, de er jo like i oppførsel da, løper rundt hver lørdag for å finne en ny å pule med, og avskyr forpliktelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Menn er ikke modne, bare fordi de blir eldre, det er en personlighet. Derfor, se på utsndet og kropp, og personlighet, ikke alder. Ikke fall for en illusjon, som kun er skapt for å gangne menn, vi kan ha sexy liv vi også, vi trenger ikke sittet såret og ventende på eldre menn som uansett ikke liker oss så godt en gang. 

Enig i at ikke alle er modne i høy alder heller, men hvorfor se på utseende og kropp, når det ikke er noe man vektlegger?  Og når det er sagt synes jeg heller ikke yngre menn er penere enn eldre. Eneste fordel med de yngre er at de som oftest har bedre helse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 20.40):

Det er ikke smågutter det snakkes om her. Det snakkes om unge menn i 20 årene. Greit å vite hva tråden handler om før man skriver. Les overskriften.

Ingen pedofile tenner på menn i 20- årene, så viktig presisering du kommer med her. Og hvor blir det av alle: « Kjærlighet spør ikke om alder». Det er jo vanlig der kvinnen er 10 år eldre enn mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er vel biologien med at menn vil spre genene sine, og damer i 50-årene er ferdige med det.

Så hva vil du si til kvinner som foretrekker yngre menn? Hvorfor gjør de det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det stor forskjell på en på 20-21 og en på 27-28. For det andre er det å kalle unge menn smågutter bare teit, en mann på 28 kan ha barbert seg daglig i 13-14 år, og menn i tjueårene kan være bedriftsledere, leger osv. Selvfølgelig er de ikke barn. 

At en godt voksen kvinne ikke nødvendigvis er interessert i unge menn fordi hun ser på dem som umodne og uinteressante, er noe annet. Selv om dere som skriver om bestemødre er litt langt ute - hvor mange kvinner i 50-årene har barnebarn i 20-årene, liksom? Mange kvinner i 50-årene nå for tiden har barn i barneskolealderen. 

Jeg forstår ikke hvorfor folk blir så provoserte? Så lenge det er en voksen kvinne og en voksen mann som har samtykkende sex de begge har glede av, så angår det vel ingen andre? Det gjelder selvfølgelig uansett om mannen eller kvinnen er eldst. 

Selv er jeg 48 og foretrekker menn i 30-årene utseendemessig, men velger partnere basert på andre ting enn alder. Varme, blikk, smil, omtanke, intelligens, følsomhet, selvironi. Det er er de gode elskerne i min erfaring. Og da er alder underordnet. 

Anonymkode: a16ef...6e9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2024 den 14.21):

Enig i at ikke alle er modne i høy alder heller, men hvorfor se på utseende og kropp, når det ikke er noe man vektlegger?  Og når det er sagt synes jeg heller ikke yngre menn er penere enn eldre. Eneste fordel med de yngre er at de som oftest har bedre helse. 

Om du ikke vektlegger det er det opp til deg. Jeg derimot vektlegger det og syns ikke mye eldre menn er noe attraktive.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...