AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Er det noen snille sjeler her inne som har anbefalinger til flinke psykologer i Oslo/Stor-Oslo/Akershus? Som er flinke på behandling av narsissistisk vold, manipulasjon, traumebånd og å beskytte seg mot videre manipulasjon? Jeg sliter med å finne riktig psykolog og den ene jeg fant hadde ingen ledige timer. Det nærmeste krisesenteret der jeg bor har dessverre ingen psykologer. Jeg tar imot alle forslag jeg kan få, takker på forhånd for hjelpen❤️ Anonymkode: 6e5fc...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Fant denne siden som kanskje kan hjelpe deg et skritt videre: psykoligvirke.no Her kan du lese om hvilke områder du kan få bistand til. Det er også en oversikt over flere psykologer du kan kontakte. Ser ut til at disse holder til i Oslo. Lykke til❤️ Anonymkode: 074f9...7b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mssi Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Sjekk på Facebook siden «psykologer i Norge». Bli medlem og skriv et anonymt innlegg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #4 Del Skrevet 7. oktober Tusen takk for svar til dere begge! ❤️ Jeg fant en psykolog og får hjelp nå. Anonymkode: 6e5fc...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå