AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Er det helt dust hvis jeg gir to fine små juleskåler på et fat og med noe godt å ha oppi ? De har liksom alt /får alt de trenger og disse var søte . Kansje med litt penger ? Anonymkode: 28766...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Del Skrevet 21. september Jeg er ei jente på 22 år og jeg hadde satt veldig pris på det! Vet at søsteren min på 20 også hadde likt det❤️ Anonymkode: da629...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #3 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ei jente på 22 år og jeg hadde satt veldig pris på det! Vet at søsteren min på 20 også hadde likt det❤️ Anonymkode: da629...b1b Så bra Anonymkode: 28766...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Del Skrevet 22. september Det hadde min datter i begynnelsen av 20 årene elsket å få. Anonymkode: d26b6...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baratheon Skrevet 22. september #5 Del Skrevet 22. september En gutt på 16 hadde ikke villet ha juleskåler… 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Del Skrevet 23. september Det er stor forskjell på en 16åring og en 23åring. Om de bor hjemme eller har flytta ut, individuelle (og muligens mellom kjønnene). Se an hvem de er. En del i denne aldersgruppen vil nok sette mer pris på snopet enn på skålene, for å si det slik. Anonymkode: c23b9...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå