AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Bestevenninna mi prøvde å kysse meg og ta på puppene mine. Jeg avviste henne, men nå angrer jeg. Har lyst på henne. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4ed08...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Hmm.....tar en råsjangse på et superenkelt forlag; Hva med å si det til henne?🤔😅 Anonymkode: 4333c...91a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: 91ee7...2fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hmm.....tar en råsjangse på et superenkelt forlag; Hva med å si det til henne?🤔😅 Anonymkode: 4333c...91a Vet ikke om jeg tørr… Hva om hun avviser meg (slik jeg gjorde med henne) Anonymkode: 4ed08...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Hun tok sjansen. Men du tørr ikke. Da vil du det ikke nok. Anonymkode: 37e21...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Kjeder du deg? Anonymkode: d95ab...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Hva med å si unnskyld, og at du angrer. Og at du har tenkt mye på det senere og har fått lyst til å prøve. Ærlighet varer lengst. Anonymkode: e29b1...40e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september Hva du skal gjøre eller ikke gjøre kommer vel an på om du er singel eller ikke? Eller kanskje er dette bare en tøysetråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 22.19): Bestevenninna mi prøvde å kysse meg og ta på puppene mine. Jeg avviste henne, men nå angrer jeg. Har lyst på henne. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4ed08...e2f Synes du skal slutte å late som du er kvinne, og slutt å lag tråder om ting som aldri har skjedd. Det er en begynnelse. Anonymkode: 3003e...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 21. september #10 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 22.19): Bestevenninna mi prøvde å kysse meg og ta på puppene mine. Jeg avviste henne, men nå angrer jeg. Har lyst på henne. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4ed08...e2f Neste gang du treffer henne, så sier du: Jeg ble så overrasket sist, men nå vet jeg at jeg vil. Og så kneppet du opp blusen og kysser henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 22.19): Bestevenninna mi prøvde å kysse meg og ta på puppene mine. Jeg avviste henne, men nå angrer jeg. Har lyst på henne. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 4ed08...e2f send en melding om at det kom litt brått på, men at du gjerne vil kose med henne. møt henne. drikk litt vin. ha sex om dere vil. Anonymkode: 3825b...d2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå