AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Da tenker jeg på alt annet en ONS. Anonymkode: 4e85f...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Ligger aldri med flere av gangen. Anonymkode: 410c7...141 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Kun én av gangen. Kun forhold. Anonymkode: b4dd5...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre) De andre er kun sex. Anonymkode: 4e85f...9ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre) De andre er kun sex. Anonymkode: 4e85f...9ab 🧌 Anonymkode: 99faa...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september To. Kun sex ikke noe mer. Ingen av de har sex med noen andre er jeg ganske sikker på. Dog begynner jeg å få følelser for han ene så må nok snart ta praten… Anonymkode: 6af1e...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Ligger kun med han jeg er gift med. Anonymkode: 0b2e8...7e8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre) De andre er kun sex. Anonymkode: 4e85f...9ab Jeg har lyst til å kalle deg noe nå. Men jeg lar det være. Kan bli utestengt. Anonymkode: d28a1...c72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Ingen 😭😭😭 Men 1 hadde vert nok. Anonymkode: 50750...df3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Helst ingen, sex er utrolig kjedelig. Anonymkode: 294f0...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september Har tre damer jeg treffer jevnlig, to av de er ulykkelig gift og nylig blitt singel og trodde det skulle bli oss. Nå ønsker jeg ikke noe forhold og dette er jeg helt åpen og ærlig på til alle sammen. Anonymkode: fe64c...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september Ingen, men det pleide å være tre. Jeg var mer lykkelig da. Anonymkode: 22a9e...69e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ligger med 5 stk akkurat nå, hvorav to viser litt seriøse tegn (men ikke nok ennå til at jeg kutter ut de andre) De andre er kun sex. Anonymkode: 4e85f...9ab Vet de om hverandre? Anonymkode: ef254...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september Ingen! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september 0. Vil ikke ha livmorhalskreft, herpes, gonoré, klamydia eller annet dritt menn sprer rundt seg med. Anonymkode: 97f8d...697 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september Nettopp nå ligger jeg med katten, han har selvfølgelig lagt seg midt mellom beina også, så får ikke lagt meg i rette sovestillingen. Så ligger en her da, med en fot ute av sengen, og en oppunder magen og funderer på hvordan jeg skal tuppe katten bort på andre siden av sengen uten att han våkner. Våkner han vil han ut, og da må jeg stå opp, så vil han inn igjen når det har gått en time, halvannen. Han er faktisk så smart att han stiller seg utenfor soveromsvinduet og bæljer, da våkner jeg jo, og må stå opp å slippe han inn igjen, og da er klokka alt 02.00 om natta. Ofte sovner jeg ikke før 04.00, seigt å stå opp igjen klokka 06.30 da. Føler meg som en småbarnsmor. Han er kastrert, chippet og veldig grei ellers, men lurer på om denne samsovingen er forsvarlig for helsen til tider. Kanskje jeg må vurdere å ligge alene fremover, få litt dyp og sammenhengende søvn. Fine er att jeg er altfor trøtt til uteliv for tiden, det blir null ONS, er ikke sikkert de hadde likt en katt i sengen heller. Anonymkode: ed9f6...1be 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vet de om hverandre? Anonymkode: ef254...895 Nei, men er foreløpig ingen grunn til det. Har møtt alle 2-3 ganger siste par månedene- Anonymkode: 4e85f...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september En av gangen. Det holder for meg. Sex er noe jeg kun deler med få utvalgte. Anonymkode: 4ec18...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september Jeg har kun hatt sex med han som nå er min eks. Ville aldri hatt sex med mer enn en av gangen, og ville aldri hatt sex med en som har sex med flere samtidig. Håper jeg aldri roter meg borti en slik drittsekk som har sex med flere på en gang uten at han er åpen om det. 😡 Anonymkode: 1a0e1...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september Minst mulig, er ikke et dyr så klarer fint å tøyle mine lystet. Kanskje begynne med spiral ts? Da blir man mer eller mindre kastrert. Anonymkode: f21f9...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå