Gå til innhold

Hjelp hvordan spørre på en høflig måte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min har bursdag i oktober, og uken etter har noen  andre guttene i klassen bursdag. Vi pleier å ha hjemmebursdag, men pga totalrenovering av hus tenkte vi ta lekeland denne gangen. Men det blir veldig dyrt å feire der . Så lurte jeg på om jeg skulle hørt med de andre mammaene om vi skulle slått sammen og feiret guttene sammen, med alle guttene i klassen (de er 15 stk). Tenkte å skrive i klasse gruppen vi har på fb.

men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre på en høflig måte?? Hva skal jeg skrive?🥲 kan dere hjelpe meg med tekst

Anonymkode: 7b5f1...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må skrive det til kun foreldrene til de andre som har bursdag nært, ikke skriv det på foreldregruppen til alle.

Anonymkode: 4fbac...4bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du fint kan skrive noe som

Hei 

..... Har bursdag nå i begynnelsen av oktober. noen flere som har bursdagsbarn nå i oktober som kunne tenke seg og feire sammen ? Grunnet oppussingkaos i hjemmet tenkte vi og kansje feire på lekeland, men er åpen for andre forslag 🙂

Anonymkode: e9f9f...67e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Jeg lurer på om det er flere som kunne tenkt seg å gå sammen om å feire bursdagen sin på lekeland i år? 

Kjedelig for de som har bursdag i april og bli feiret i september. Det er sikkert noen som har bursdag på ca samme tid, som vil feire på lekeland. Tviler på at alle vil? 

Anonymkode: 6b098...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...