AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #1 Del Skrevet 19. september 2024 Sønnen min har bursdag i oktober, og uken etter har noen andre guttene i klassen bursdag. Vi pleier å ha hjemmebursdag, men pga totalrenovering av hus tenkte vi ta lekeland denne gangen. Men det blir veldig dyrt å feire der . Så lurte jeg på om jeg skulle hørt med de andre mammaene om vi skulle slått sammen og feiret guttene sammen, med alle guttene i klassen (de er 15 stk). Tenkte å skrive i klasse gruppen vi har på fb. men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre på en høflig måte?? Hva skal jeg skrive?🥲 kan dere hjelpe meg med tekst Anonymkode: 7b5f1...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #2 Del Skrevet 19. september 2024 Du må skrive det til kun foreldrene til de andre som har bursdag nært, ikke skriv det på foreldregruppen til alle. Anonymkode: 4fbac...4bf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Del Skrevet 19. september 2024 Tenker du fint kan skrive noe som : Hei ..... Har bursdag nå i begynnelsen av oktober. noen flere som har bursdagsbarn nå i oktober som kunne tenke seg og feire sammen ? Grunnet oppussingkaos i hjemmet tenkte vi og kansje feire på lekeland, men er åpen for andre forslag 🙂 Anonymkode: e9f9f...67e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #4 Del Skrevet 19. september 2024 Hei 😊 Jeg lurer på om det er flere som kunne tenkt seg å gå sammen om å feire bursdagen sin på lekeland i år? Kjedelig for de som har bursdag i april og bli feiret i september. Det er sikkert noen som har bursdag på ca samme tid, som vil feire på lekeland. Tviler på at alle vil? Anonymkode: 6b098...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå