Gå til innhold

Hjelp hvordan spørre på en høflig måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har bursdag i oktober, og uken etter har noen  andre guttene i klassen bursdag. Vi pleier å ha hjemmebursdag, men pga totalrenovering av hus tenkte vi ta lekeland denne gangen. Men det blir veldig dyrt å feire der . Så lurte jeg på om jeg skulle hørt med de andre mammaene om vi skulle slått sammen og feiret guttene sammen, med alle guttene i klassen (de er 15 stk). Tenkte å skrive i klasse gruppen vi har på fb.

men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre på en høflig måte?? Hva skal jeg skrive?🥲 kan dere hjelpe meg med tekst

Anonymkode: 7b5f1...f6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må skrive det til kun foreldrene til de andre som har bursdag nært, ikke skriv det på foreldregruppen til alle.

Anonymkode: 4fbac...4bf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker du fint kan skrive noe som

Hei 

..... Har bursdag nå i begynnelsen av oktober. noen flere som har bursdagsbarn nå i oktober som kunne tenke seg og feire sammen ? Grunnet oppussingkaos i hjemmet tenkte vi og kansje feire på lekeland, men er åpen for andre forslag 🙂

Anonymkode: e9f9f...67e

• Liker 1
Skrevet

Hei 😊

Jeg lurer på om det er flere som kunne tenkt seg å gå sammen om å feire bursdagen sin på lekeland i år? 

Kjedelig for de som har bursdag i april og bli feiret i september. Det er sikkert noen som har bursdag på ca samme tid, som vil feire på lekeland. Tviler på at alle vil? 

Anonymkode: 6b098...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...