AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Det er abs ikke noe jeg tror på eller han interesse for, men minstemann er redd når han sover hos pappa. Han sier noen ser på han og stryker på armen hans eller kjenner at han blir kilt . Når han har lagt seg. Det som gjør det enda skumlere er at han er ikke den første som forteller det. Det har skjedd med eldre søsken også. Nesten identisk historie. Han vet ikke noe om det pga det skjedde før han ble født. Det skjer kun i den ene etasjen. Snakket med faren og han bekrefter historien og synes det er veldig rart. Jeg prøvde å finne logisk erfaring, men har også lyst å høre om noen hadde lignende erfaringer. Hvordan har dere løst det ? Anonymkode: 33701...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Kan kansje være en flue som lander på armen hans? Det gir litt sånn føleslse når en flue kryper på armen. og det at det bare er i en etasje kan kansje bety at det er noe mat eller et eller annet som fluene spiser på der nede.? Anonymkode: 011b8...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Jeg hadde flyttet 😂 Var på besøk hos ei venninne i utlandet en gang. En kveld var jeg ikke i form, og ble hjemme alene. Hele kvelden hadde jeg følelsen av at noen fulgte med på meg i stua, så jeg endte med å sette meg ut på verandaen til venninnen min kom hjem. Fortalte selvfølgelig dette, og det viste seg at hun og flere andre hadde følt det samme - i tillegg til å få følelsen av at noen dyttet de i trappa.. Ett år senere var jeg tilbake på besøk. Da hadde de hatt besøk at et medium eller noe i den duren, som hadde renset leiligheten. Merket ikke noe skummelt lenger da. Den opplevelsen satt en støkk i meg🤭 Anonymkode: 14a3e...fb6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kan kansje være en flue som lander på armen hans? Det gir litt sånn føleslse når en flue kryper på armen. og det at det bare er i en etasje kan kansje bety at det er noe mat eller et eller annet som fluene spiser på der nede.? Anonymkode: 011b8...1e3 Det var det vi tenkte, men han sier nei. Han trodde det var insekt, men han føler mye rundt det og ubehag at han blir redd Anonymkode: 33701...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde flyttet 😂 Var på besøk hos ei venninne i utlandet en gang. En kveld var jeg ikke i form, og ble hjemme alene. Hele kvelden hadde jeg følelsen av at noen fulgte med på meg i stua, så jeg endte med å sette meg ut på verandaen til venninnen min kom hjem. Fortalte selvfølgelig dette, og det viste seg at hun og flere andre hadde følt det samme - i tillegg til å få følelsen av at noen dyttet de i trappa.. Ett år senere var jeg tilbake på besøk. Da hadde de hatt besøk at et medium eller noe i den duren, som hadde renset leiligheten. Merket ikke noe skummelt lenger da. Den opplevelsen satt en støkk i meg🤭 Anonymkode: 14a3e...fb6 Faren er med på alt som kan gjøre at barnet får roen, men vi vet ikke hvem kontakte 🙈 ts Anonymkode: 33701...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Min sønn har hatt lignende opplevelser. Insisterer på at det er en dame på rommet hans. Vil anbefale at dere kontakter et medium som kan utføre husrens Anonymkode: 8a4b1...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Det ene barnet mitt insisterte på å sove med ørevarmere en lang periode fordi hun ikke ville høre den som lå og hvisket til henne.. 😬 Anonymkode: 1fb0b...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Samboeren min drømte her en natt at jeg lå og knep han og i hånda og gravde lange, vonde negler inn i huden hans. Jeg har såklart aldri gjort dette. Folk og spesielt barn kan ha veldig livlige drømmer. Anonymkode: 651a8...748 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Jeg tror ikke på spøkelser og jeg ville ikke fyrt opp fantasien til barnet ved å være åpen for at det kunne være noe annet enn skumle tanker. Jeg ville sagt at det er sånt man føler når man ligger og er redd, eller når man halvveis sover. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå