Gå til innhold

Samboer har satt opp kameraer i hele huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han (ikke biologisk far) og barnet mitt var i underetasjen og lekte, mens jeg var oppe på kontoret i andre etasje en time. Jeg hørte de lekte lenge, men plutselig blir det stille, så hører jeg barnet mitt gråter og roper på mamma. Jeg svarer og han kommer opp. Han forteller meg ut av det blå at han er sliten, han orker ikke å leke mer, han føler seg redd og ikke trygg alene med samboer. Vi har bodd sammen siden juni, og kjent hverandre i fem år. Han har aldri sagt noe om dette tidligere. Han sier videre at han kun vil være med to voksne, og ikke alene med en voksen.

Jeg snakker med samboer som sier de hadde lekt, så hadde han begynt å lage middag, og at det virker som om sønnen min har feberfantasier. Han ble syk med feber og forkjølelse i går, og var ikke helt i form. I løpet av kvelden tisser han på seg fem ganger, har vondt i magen og sier det svir på penis. Han er litt rød på penishodet, som jeg vasker og smører med salve.  Jeg legger meg med sønnen min, og dagen etter har samboer satt opp kamera i HELE huset da han mener jeg ikke stoler på han og har anklaget han for overgrep, men det har jeg ikke gjort. «Hva skjedde der nede?» var alt jeg spurte om.
 

Dette ble skikkelig ubehagelig for meg, og jeg turte nesten ikke å si eller gjøre noe i dag. Jeg ble helt satt ut, da han ikke en gang har snakket med meg om dette, men har gått «berserk». «Hvorfor er det kamera her på kjøkkenet?» spurte også sønnen min. Det stod og blinket grønt mens vi spiste frokost, og jeg er helt sjokkert over en slik reaksjon fra samboer. Vi har ikke pratet i hele dag, men nå orker jeg ikke å leve slik lengre. Dette må vi prate om, men jeg føler meg så forvirret nå…

Anonymkode: 2177b...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æh, sikkert ekkelt for samboeren din å føle seg mistenkeliggjort, men man setter ikke opp kamera i hele huset. Det er helt sprøtt, det hadde jeg ikke klart å akseptere. 

(Selv om jeg mistenker at dette ikke er en sann historie..)

Anonymkode: 1b086...990

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen høres jo psykisk syk ut npr han gjør noe sånt som dette. 

Anonymkode: 00803...667

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æh, sikkert ekkelt for samboeren din å føle seg mistenkeliggjort, men man setter ikke opp kamera i hele huset. Det er helt sprøtt, det hadde jeg ikke klart å akseptere. 

(Selv om jeg mistenker at dette ikke er en sann historie..)

Anonymkode: 1b086...990

Det er dessverre sant. TS

Anonymkode: 2177b...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er dessverre sant. TS

Anonymkode: 2177b...1c7

Ikke ta en eneste risiko når det gjelder barn. Du vil aldri tilgi deg selv. 

Anonymkode: 2c4e1...8bd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du. Må. Gå. Fra. Han. Nå. Løp. 
 

 

Anonymkode: e6f66...212

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se filmen om overgrep på NRK super. Snakk om at det ikke finnes hemmeligheter om sånt. Og spør hva som skjedde der nede. Jeg hadde begynt å mistenkte det basert på sønnens reaksjon og stefars reaksjon. Du bør nok komme deg unna den mannen. Ikke svikt barnet ditt og lat som ingenting. 

Anonymkode: 89dc1...321

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se filmen om overgrep på NRK super. Snakk om at det ikke finnes hemmeligheter om sånt. Og spør hva som skjedde der nede. Jeg hadde begynt å mistenkte det basert på sønnens reaksjon og stefars reaksjon. Du bør nok komme deg unna den mannen. Ikke svikt barnet ditt og lat som ingenting. 

Anonymkode: 89dc1...321

 

Snakk minst mulig med den samboeren! Innse at dere nå ikke stoler på hverandre, uansett er kameraer i hele huset ufrisk oppførsel. Så første trekk er ikke å se en film, men å komme seg bort. 

Anonymkode: 2c4e1...8bd

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo helt sprøtt ut. Men er det ikke litt rart å forgripe seg på et barn når moren sitter rett opp? Kunne han ikke valgt et annet tidspunkt? 
 

ville nok uansett sett episoden som heter: kroppen min eier jeg på NRK-super sammen med barnet. 

Anonymkode: bcd1d...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barnet tisset på seg før, vært rød i penishode eller reagert med å si at han ikke vil være alene sammen med samboeren din? Hvis ikke burde det ringe noen bjeller, da barn ikke sier eller gjør ting ut av det blå. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For lite info her til å mistenke overgrep. Men ja slikt kan jo skje, så følg med. Feberfantasier er jo faktisk ein greie ved feber, kan oppleves ganske skummelt. Men kamera overalt i huset er jo veldig spesielt, med mindre du anklaga han for overgrep utan meir info enn dette. Kan det være han har kjefta på guten på ein slags måte og er guten ømfintlig for tilsnakk?

Anonymkode: eb097...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinfeksjon? Gå til legen med det.

Anonymkode: eb097...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han (ikke biologisk far) og barnet mitt var i underetasjen og lekte, mens jeg var oppe på kontoret i andre etasje en time. Jeg hørte de lekte lenge, men plutselig blir det stille, så hører jeg barnet mitt gråter og roper på mamma. Jeg svarer og han kommer opp. Han forteller meg ut av det blå at han er sliten, han orker ikke å leke mer, han føler seg redd og ikke trygg alene med samboer. Vi har bodd sammen siden juni, og kjent hverandre i fem år. Han har aldri sagt noe om dette tidligere. Han sier videre at han kun vil være med to voksne, og ikke alene med en voksen.

Jeg snakker med samboer som sier de hadde lekt, så hadde han begynt å lage middag, og at det virker som om sønnen min har feberfantasier. Han ble syk med feber og forkjølelse i går, og var ikke helt i form. I løpet av kvelden tisser han på seg fem ganger, har vondt i magen og sier det svir på penis. Han er litt rød på penishodet, som jeg vasker og smører med salve.  Jeg legger meg med sønnen min, og dagen etter har samboer satt opp kamera i HELE huset da han mener jeg ikke stoler på han og har anklaget han for overgrep, men det har jeg ikke gjort. «Hva skjedde der nede?» var alt jeg spurte om.
 

Dette ble skikkelig ubehagelig for meg, og jeg turte nesten ikke å si eller gjøre noe i dag. Jeg ble helt satt ut, da han ikke en gang har snakket med meg om dette, men har gått «berserk». «Hvorfor er det kamera her på kjøkkenet?» spurte også sønnen min. Det stod og blinket grønt mens vi spiste frokost, og jeg er helt sjokkert over en slik reaksjon fra samboer. Vi har ikke pratet i hele dag, men nå orker jeg ikke å leve slik lengre. Dette må vi prate om, men jeg føler meg så forvirret nå…

Anonymkode: 2177b...1c7

Samboeren din har mista grepet og fått et psykisk sammenbrudd eller noe. Det med kameraene er jo helt ute å kjøre. Jeg hadde aldri latt en person holde på sånn i hjemmet der barnet mitt bor. Hadde bedt han om å flytte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Dette høres jo helt sprøtt ut. Men er det ikke litt rart å forgripe seg på et barn når moren sitter rett opp? Kunne han ikke valgt et annet tidspunkt? 
 

ville nok uansett sett episoden som heter: kroppen min eier jeg på NRK-super sammen med barnet. 

Anonymkode: bcd1d...271

Nei. Det er ikke rart. Det er vanlig at barn utsettes for overgrep, selv om andre er i huset og ikke får det med seg.

Ts, her høres det ut som det verste har skjedd. Hvor gammel er sønnen din?

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg faktisk tatt med meg barnet og dratt bort for å få litt avstand og mulighet til å tenke og la barnet snakke med meg på sine egne premisser. Hadde heller ikke hatt kontakt med samboer. Ikke nødvendigvis fordi jeg hadde trodd det har skjedd overgrep, men reaksjonen til samboer er så spesiell at den egentlig gjør meg mer mistenksom. Min konklusjon ville vært at NOE er så riv ruskende galt her (med samboer) at dette kommer jeg ikke til å "wait out". Hadde ansett forholdet for å være over.

Anonymkode: a8e2f...b13

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens reaksjon er også veldig unormal i tilfelle at han er uskyldig. Hadde han vært uskyldig, hadde han vært trygg på det og ikke hatt behov for å sette opp kameraer. Dette er bare for å villede deg, ts! Ikke fall for det

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...