AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Eller tror du noen andre vil ta den ? Her føler jeg det har vert mange små jenter som har blitt kalt Iben og Nora i år,men vet ikke om de når helt opp. og Mange Liam og Theodor,men vet ikke om det er mange nok. så hva tror dere ? Anonymkode: 96f5f...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Viva Italia! Anonymkode: 0256b...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #3 Del Skrevet 20. september Tror Luca (guttenavn) og Live tar mer over plassen til disse navnene. Anonymkode: f9f8c...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Vil tippe Emil ligger høyt oppe i år, og enig ang. Iben. Ellers er det mange Maja, har jeg inntrykk av. Noah, Elias og Lukas vil jeg tippe holder seg stabile i toppen. Anonymkode: 54c40...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror Luca (guttenavn) og Live tar mer over plassen til disse navnene. Anonymkode: f9f8c...3a4 er de navnene er ikke populær her,men det kan jo hende med tiden Anonymkode: 96f5f...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil tippe Emil ligger høyt oppe i år, og enig ang. Iben. Ellers er det mange Maja, har jeg inntrykk av. Noah, Elias og Lukas vil jeg tippe holder seg stabile i toppen. Anonymkode: 54c40...291 Emil er ganske populært her også,men ikke på lik nivå som Liam og Theodor,men det er jo her, landsbasis er jo noe annet. Ja Iben begynner og bli populært, fint da. Noah, Eliass og Maja er lite brukt her, men det kan jo være populær andre steder for det Anonymkode: 96f5f...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 12.30): Tror Luca (guttenavn) og Live tar mer over plassen til disse navnene. Anonymkode: f9f8c...3a4 Luca er ikke inne på topp 50, engang. Live var på 44. plass i 2023. Med det i mente kommer de ikke på toppen av navnestatistikken de to-tre første årene, i alle fall. SÅ fort snur ikke disse trendene. Bare se på de som ligger på topp 10 for 2023. De fleste navnene ligger der oppe i årevis, og går bare noen få plasser opp eller ned hvert år. Anonymkode: 952e7...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september jeg vet om 6 jenter som har blitt født i år. 3!!! heter Emma 1 heter Ella 2 heter Ada. Vet ikke om en eneste Olivia. Ikke i noen aldersgrupper. Anonymkode: a0682...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september Møtt én olivia på babysang i år. Bor i trondheim. Anonymkode: 80ac9...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå