Gå til innhold

Barnet skal være med på tur med en venn i høstferien, med hele familien, mor ønsker ikke og ta mot penger for hn skal være med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt har hatt en bestevenn siden hn var 4 år og vi flyttet til der vi bor nå, nå er de snart 9 år nå.

Jeg er god venn med mor, hun er kjempe koselig, hun er alenemor til han på 9, og 2 til en som er 15 og en som 1,5 år.

Jeg skal jobbe, så passer egentlig fint at han skal være med dem på tur. De skal på hytta til foreldrene hennes på fjellet.

Så hva skal jeg kjøpe med når mor ikke vil ta imot penger? er vel koselig med en kurv med litt diverse.

Eller hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 7fe13...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send med ham noe godteri til deling og evt noe godt pålegg.

Anonymkode: 1313f...ee1

Skrevet

Jeg ville sendt med noe til mora heller enn til ungene! Hva liker hun da? Glad i bøker? Sjokolade? En litt finere konfekt? Vin? En god fuktighetskrem eller annen "luksus"-produkt? En liten "takk for at sønnen min får være med"-hilsen? Eventuelt tar du jo bare å gjengjelder en annen gang ved å ta med hennes sønn på noe.

Skal du gi sønnen din noe, ville jeg vurdert et spill, leke eller aktivitet som de kan sysselsette seg med :)

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...