AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Det er så mye skummelt som skjer nå, og har en stor frykt for at blokken min blir bombet på natten og at venner,familie osv blir drept, klarer ikke å tenke på noe annet og det går utover så mye. Anonymkode: 09454...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Lider du av angst? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Har du en angstlidelse fra før, eller har dette kommet plutselig nå? Anonymkode: aa779...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du en angstlidelse fra før, eller har dette kommet plutselig nå? Anonymkode: aa779...ef1 Har div psykiske lidelser, og sosial angst, men aldri vært så redd som det jeg er nå og de siste dagene. Ikke på samme måte som før. Ts Anonymkode: 09454...730 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har div psykiske lidelser, og sosial angst, men aldri vært så redd som det jeg er nå og de siste dagene. Ikke på samme måte som før. Ts Anonymkode: 09454...730 Har du lært noen teknikker hos psykolog du kan bruke, f.eks om du har lært om å ha "grubletid" og når de tankene om krig kommer opp så utsetter du det til den avsatte grubletiden og heller flytter fokuset på det du holder på med her og nå? Anonymkode: aa779...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Legg alt over på Gud i bønn ♥️ Anonymkode: b454b...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Jeg er også redd for krig, men antagelig ikke i samme grad som deg. Jeg blir stresset av at svært få ser ut til å skjønne at det faktisk er en risiko for det, selv om vi stadig blir minnet om at det er en reell trussel. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at det skal skje på den måten. Det blir ikke plutselig bombing av blokk over natten. Krigen vil ikke starte med din blokk. Før det eventuelt går så langt, vil man vite at noe er i gjære. For min del har det hjulpet å forberede meg. Jeg har beredskapslageret vi blir anbefalt å ha, og jeg har tenkt gjennom hvor jeg skal dra og hvordan jeg skal komme meg dit hvis noe skjer. Anonymkode: 76525...d29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg alt over på Gud i bønn ♥️ Anonymkode: b454b...01b Hvordan synes du det har fungert i Midtøsten og Ukraina? Anonymkode: 28e4a...111 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan synes du det har fungert i Midtøsten og Ukraina? Anonymkode: 28e4a...111 I Midtøsten ber de til Allah, som er ondskap. Ukrainere er kristne, og finner stor trøst i Gud. Anonymkode: b454b...01b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Du bor i Norge, ikke i Midtøsten, så det går nok bra. Prøv å ikke se nyheter. Se ut på en blå/ skyet himmel og konsentrer deg om koselige ting. Ikke sitt og oppdater på mobil. Det bare fyrer opp om angsten. En angst som 97 % sikkertt er meningsløs og dessuten helt nytteløs. Det hjelper ingenting at du har angst i nåtid. Da bruker du tiden i fred på å bekymre deg. Anonymkode: 5b172...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I Midtøsten ber de til Allah, som er ondskap. Ukrainere er kristne, og finner stor trøst i Gud. Anonymkode: b454b...01b Ja, særlig i Ukraina hjelper bønn mot totalutslettelsen og utbombingen de lever i. Reis dit og hjelp til litt, og se om bønn hjelper når angrepene kommer. Anonymkode: 28e4a...111 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, særlig i Ukraina hjelper bønn mot totalutslettelsen og utbombingen de lever i. Reis dit og hjelp til litt, og se om bønn hjelper når angrepene kommer. Anonymkode: 28e4a...111 Hvem sier at Gud skal stoppe bombene? Gud gir trøst og håp. Om ikke annet, så håp om himmelen. Anonymkode: b454b...01b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september Din angst er palestinske barns realitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september Jeg synes du bør snakke med en behandler om det. Det er ikke noe galt i å være bekymret for krig, men det er jo ikke sånn at vi plutselig kan bli bombet i natt. Det er uansett bortkastet energi å bekymre seg. Så jeg tenker du bør akseptere at tankene om krig kommer, men ikke tillegge de tankene så stor betydning. Jeg tror du bør la være å følge for mye med på krigene i andre land. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem sier at Gud skal stoppe bombene? Gud gir trøst og håp. Om ikke annet, så håp om himmelen. Anonymkode: b454b...01b Det finnes ikke noe himmel. Er en død, så er en død. Det å gi folk falske forhåpninger er rett og slett pining. Men det liker jo dere religiøse folk Anonymkode: eb3ff...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har div psykiske lidelser, og sosial angst, men aldri vært så redd som det jeg er nå og de siste dagene. Ikke på samme måte som før. Ts Anonymkode: 09454...730 Uansett om du er ingenting redd eller mye reddere enn noen gang før så blir det ikke mer eller mindre krig av den grunn. Dine følelser har ikke noen påvirkning om det blir krig og de sier heller ikke noe om hvor sannsynlig det er at det blir krig. Det sier bare noe om hvor mye angst du har for tiden. Snakk med legen din om forverringen du har fått. Du fortjener helsehjelp like mye som alle andre. Anonymkode: 809fd...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september Mange vonde bekymringer slår ikke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september Vi er ganske trygge i Norge, slapp av. Anonymkode: 21b86...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september Slutt å se på nyheter. Anonymkode: dd61e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har div psykiske lidelser, og sosial angst, men aldri vært så redd som det jeg er nå og de siste dagene. Ikke på samme måte som før. Ts Anonymkode: 09454...730 Hvor bor du, ikke i Norge regner jeg med ...hvis du bor i Norge så har du virkelig ingen grunn til å være redd. Anonymkode: 8afca...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå