Gå til innhold

Egenandel veihjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før i tiden betalte jeg en egenandel på 500 om ikke denne allerede lå i forsikringen. Nå har jeg gratis veihjelp da det er under 1 år siden service.  Trengte hjelp i sommer, fikk faktura på egenandel på 750...

De sa uten denne servicen hadde det kommet på va 15 tusen for flatt dekk da jegbsto i Danmark. 

Aldri hørt om dette før? Og ikke første gang jeg trengte hjelp også fått hjelp i Danmark før.

Anonymkode: 73bcd...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres rart ut

Vi har 1 veihjelp gratis i året, og ellers 250kr.

Ved reprasjon må en selvfølgelig betale for det. For veihjelp innebærer hos oss starthjelp, frakt til verksted, og frakt hjem

Anonymkode: 16ff6...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres rart ut

Vi har 1 veihjelp gratis i året, og ellers 250kr.

Ved reprasjon må en selvfølgelig betale for det. For veihjelp innebærer hos oss starthjelp, frakt til verksted, og frakt hjem

Anonymkode: 16ff6...690

Her ble ett dekk nødlappet på stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Før i tiden betalte jeg en egenandel på 500 om ikke denne allerede lå i forsikringen. Nå har jeg gratis veihjelp da det er under 1 år siden service.  Trengte hjelp i sommer, fikk faktura på egenandel på 750...

De sa uten denne servicen hadde det kommet på va 15 tusen for flatt dekk da jegbsto i Danmark. 

Aldri hørt om dette før? Og ikke første gang jeg trengte hjelp også fått hjelp i Danmark før.

Snakk med forsikringsselskapet. Dette varierer jo med hvilken forsikring du har. Eller om du har nybil garanti inkludert veihjelp, eller dekkhotell med punkteringshjelp. Herre G. Hvordan skal noen kunne svare deg når du ikke forteller mer og mener folk er synske? 

Anonymkode: e2a9e...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenandel for veihjelp finner du veihjelpsbeviset som du får med forsikringssavtalen, dette er lurt å legge i hanskerommet i bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk med forsikringsselskapet. Dette varierer jo med hvilken forsikring du har. Eller om du har nybil garanti inkludert veihjelp, eller dekkhotell med punkteringshjelp. Herre G. Hvordan skal noen kunne svare deg når du ikke forteller mer og mener folk er synske? 

Anonymkode: e2a9e...28d

Så hvorfor svarer du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste forsikringsselskaper har økt egenandelen til 750 nå. 

Om det finnes noe mobilitetsgaranti på bilen din fra forhandler vet ikke vi, men siden du babler om service har du gjerne det. 

Anonymkode: bf82c...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har full kasko i Storebrand, og måtte likevel betale 500kr i egenandel for en mnd tid siden, da vi fikk motorhavari 15 min hjemmefra.

Anonymkode: 59e98...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...