AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #21 Skrevet 20. september 2024 pia mater skrev (13 minutter siden): Viktig å huske at med alt av avføringsmiddel, spesielt movicol og duphalac, så er det veldig viktig å drikke nok væske. Ellers vil du få motsatt effekt. Ellers er laxoberal veldig effektivt. Microlax fungerer godt hvis avføringen ligger langt nede i tarmen. Er litt ubehagelig når middelet virker, men går veldig fort over. Ellers drikk nok og vær i bevegelse! Du kan og spise diverse som er lakserende, for eksempel svisker. Gammelt triks jeg brukte mye før på jobb var svisker og linfrø blandet med litt vann. Står seg flere dager i kjøleskap, og kan være nok å spise 2-3 per dag. Ja, vann drikker jeg mye av. Og er mye i bevegelse. Og - som sagt - forstoppelse er ikke noe jeg vanligvis sliter med, det skjer veldig sjelden, mange år siden sist. Har fått *forløsning* nå og skal være obs en stund på å få i meg kraft, prebiotika og væske. 🤗 Anonymkode: ba1c8...ce6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #22 Skrevet 20. september 2024 Valeriouz skrev (11 minutter siden): Spis svisker. Det funker Ja, det rådet er man jo oppvokst med. Men jeg får masse luft i magen av svisker, så jeg tyr til kiwi. Spiser en eller to så å si hver dag, har erfart gjennom mange år at det funker uten bivirkninger. Anonymkode: ba1c8...ce6 1
Valeriouz Skrevet 20. september 2024 #23 Skrevet 20. september 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, det rådet er man jo oppvokst med. Men jeg får masse luft i magen av svisker, så jeg tyr til kiwi. Spiser en eller to så å si hver dag, har erfart gjennom mange år at det funker uten bivirkninger. Anonymkode: ba1c8...ce6 Hiv innpå en halv pose svisker. Så skjer det ting innen et par timer.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2024 #24 Skrevet 20. september 2024 Valeriouz skrev (16 minutter siden): Hiv innpå en halv pose svisker. Så skjer det ting innen et par timer. Du linker jo til svaret om at jeg ikke tåler svisker uten å bli oppblåst = magesmerter. Stapper ikke i meg noe jeg ikke tåler på toppen av en propp, nei. Men jeg trenger ikke flere råd nå, spørsmålet var uansett om stikkpille eller tablett. Anonymkode: ba1c8...ce6
Christina82 Skrevet 20. september 2024 #25 Skrevet 20. september 2024 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå