AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Tips til gave til venninne som blir 50 år. Hun er ikke nær, men nær nok til at jeg ønsker å gi en oppmerksomhet, pris 200-250kr. Ikke blomster. Anonymkode: 98b65...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Hvor nært er vennskapet og hvor godt kjenner du henne? Er det så nært at du kan ta henne med ut og spise middag, dra på kino eller noe? Er hun glad i vin, konfekt, oster, lokalmat, eller opptatt av noe annet inne mat og drikke? Er hun en lesehest, så et gavekort på bøker kunne ha vært noe? Er du kreativ og kan strikke henne et par votter/kosesokker? Alt over ville jeg ha satt pris på fra en venninne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Jeg fylte nylig 50, og av gaver i den prisklassen setter jeg pris på vin, sjokolade/konfekt, andre delikatesser/spiselige gaver, dusjsåpe etc fra L'Occitane eller Rituals eller en bok (gjør ikke noe om den er kjøpt på tilbud). Ting og tang har jeg i rikt monn, så jeg liker godt å få ting som jeg kan kose meg med istedenfor at de skal finne plass i et skap. Anonymkode: 48bf2...a8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Det må bli vin. Anonymkode: 6b9e4...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Ikke vin! noe god olje? Anonymkode: 8382e...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Del Skrevet 21. september lyshus? Anonymkode: 48fbd...fa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): lyshus? Anonymkode: 48fbd...fa2 Helst ikke, hvis ikke jubilanten har sagt at hun ønsker seg det. Er det noe 50-åringer har nok av, er det ting og tang og pynt. K50 Anonymkode: 48bf2...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå