kvinne_anonym_123 Skrevet 19. september 2024 #1 Skrevet 19. september 2024 (endret) . Endret 19. september 2024 av kvinne_anonym_123
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #2 Skrevet 19. september 2024 kvinne_anonym_123 skrev (11 minutter siden): Hei, Jeg gjorde noe dumt og fikk en lærepenge. Imidlertid sa politiet til meg at de måtte anmelde meg, men med innstilling om henleggelse fordi det var ikke begått et lovbrudd. Jeg har ikke fått henleggelse i posten, men jeg fikk heller ikke informasjon om en eventuell bod. Jeg vet jo at jeg ikke blir bøtelagt dersom saken henlegges, men likevel blir jeg svært engstelig av å ikke få noe dokumentasjon med meg. Verken fra stasjonen (det var ikke avhør, så da er det vel i utgangspunktet all good?), eller noe fysisk i ettertid. Jeg fikk beskjed om at saken ville henlegges (lovbrudd var ikke begått), men jeg fikk ikke selv se bevisene mot meg, jeg fikk kun beskjed om at 1) et lovbrudd var begått, og deretter fikk jeg en beskjed om at 2) Jeg hadde ikke begått et lovbrudd likevel. Jeg behøver ikke skjenn. Jeg har lært. Jeg bare lurer på generell saksgang. Jeg har lært, har det vondt inni meg og ønsker en avslutning på denne saken. Dette var ikke lett å forstå, men du får ta en telefon til politiet og spørre om hvor saken står. Anonymkode: f37a6...9f0
kvinne_anonym_123 Skrevet 19. september 2024 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2024 (endret) . Endret 19. september 2024 av kvinne_anonym_123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå