AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Har gått i sommerkjole og lettkledd kanskje for siste gang i år? Uansett, deilig å gjøre høsten litt kortere! (sentrale Østlandet). Anonymkode: 068f3...12b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Pique, olashorts og tynn strømpebukse på meg i dag....... Litt kjølig på morgenen, godt med strømpebukse da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Shorts og singlet, har jobbet i hagen. Elsker sånne varme dager 👩🏼🌾 Anonymkode: ce710...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Satt å solet meg i bare bikinitrusa i hagen i 3 timer i dag. Tror det blir like varmt imorgen. Anonymkode: 4be7c...485 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Vantage skrev (2 timer siden): Pique, olashorts og tynn strømpebukse på meg i dag....... Litt kjølig på morgenen, godt med strømpebukse da 😉 Tynne strømper hjelper ikke på varmen, og på en mannvilke det sett komisk ut😣 Anonymkode: b4c37...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Kjekt å få bruke kjoler i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #7 Del Skrevet 20. september Var ikke så varmt? Brukte en kul vintage Umbro genser over en Adidas hettegenser i går, det var ikke for varmt i det hele tatt. Anonymkode: aa526...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #8 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var ikke så varmt? Brukte en kul vintage Umbro genser over en Adidas hettegenser i går, det var ikke for varmt i det hele tatt. Anonymkode: aa526...a60 Sol hele dagen, og 22 grader i skyggen. Kaller det vanlig sommertemperatur jeg👍 Anonymkode: 068f3...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå